Oulun kahvittelut
- Kopf
- Moottoripyörän malli: R1100RS
Oulun kahvittelut
Näin avataan tämä palsta
Eli täällä ruvetaan sitten puimaan Oulun kahvitteluja tai makkaran paistoja tai mitä sitten tässä keksitäänkin.
Tavoitteena on ens ajokaudelle saada porukka liikkeelle Oulusta ja muualtakin.
Ilmoitelkaapas itsestänne jotka olis mukana. niin päästää sunnittelemaan.
Eli täällä ruvetaan sitten puimaan Oulun kahvitteluja tai makkaran paistoja tai mitä sitten tässä keksitäänkin.
Tavoitteena on ens ajokaudelle saada porukka liikkeelle Oulusta ja muualtakin.
Ilmoitelkaapas itsestänne jotka olis mukana. niin päästää sunnittelemaan.
R 1100 RS -92
- Kopf
Re: Oulun kahvittelut
Aika hiljasta on vielä näin talviunien aikaan.
Ilmoitelkaa itsestänne Päivä jatkuu hyvää vautia.
Eli tarkoitus ei ole mikään sitova ilmoittautuminen mihinkään, vaan kaiken kaikkiaan katsottaisiin olisiko viikottaisiin kahvitteluihin osallistujia. Itsekkään en varmaan joka viikko ehdi, onhan sitä muutakin elämää ja menoja
Joku huoltsikka tms voitas katsoa kahvittelupaikaksi, nallikarin respa ois esim hyvä, siellä kävin ICF:n porukoilla viime kesänä. Kertokaapas mietteitänne.
Eli tarkoitus ei ole mikään sitova ilmoittautuminen mihinkään, vaan kaiken kaikkiaan katsottaisiin olisiko viikottaisiin kahvitteluihin osallistujia. Itsekkään en varmaan joka viikko ehdi, onhan sitä muutakin elämää ja menoja
Joku huoltsikka tms voitas katsoa kahvittelupaikaksi, nallikarin respa ois esim hyvä, siellä kävin ICF:n porukoilla viime kesänä. Kertokaapas mietteitänne.
R 1100 RS -92
Käyn aika usein Oulussa työreissulla ja lumettomaan (= lämpimään) aikaan on tarkoitus mopoilla Ouluun lentsikan sijasta. Odotellaan kokoontumispaikan/ajan tietoa ja sitten täytyy järjestää reissut sopivasti. Kyllä se ainakin joskus osuu kohdalle. Mukava ajomatka Salosta...
-Kaitsu-
K1600GTL
K1600GTL
- Kopf
Näin sitä pitääkin Katsotaan mihin saamme päivän ja paikan sovittuakaitsu kirjoitti:Käyn aika usein Oulussa työreissulla ja lumettomaan (= lämpimään) aikaan on tarkoitus mopoilla Ouluun lentsikan sijasta. Odotellaan kokoontumispaikan/ajan tietoa ja sitten täytyy järjestää reissut sopivasti. Kyllä se ainakin joskus osuu kohdalle. Mukava ajomatka Salosta...
R 1100 RS -92
No voijaan tulla mutta voijaan olla tulemattakii, iliman aekojaan Iisalamesta. Pitäs vua löytee sopivat sorapätkät kun on nappulat alla
Simo199
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit
Sunt pueri pueri et pueri puerilia tractant.
Pojat on poikia, ja pojilla poikien huvit
- Kopf
Kopf kirjoitti:Aika hiljasta on vielä näin talviunien aikaan.
R 1100 RS -92
Eiköhän Vapulta viimeistään päästä liikenteeseen.Nallikarin respakin voisi olla hyvä,mutta kotoa on tuonne vain pari kilometriäKopf kirjoitti:Kopf kirjoitti:Aika hiljasta on vielä näin talviunien aikaan.
Ehkä löytyisi joku toinenkin vaihtoehto.
- Kopf
Onhan niitä paikkoja. Huoltsikoita, kahviloita jne katellaan joku hyvä joka ois hyvä kulkemisenkin kannalta.
Oisko vaikka torstai hyvä päivä? en nyt muista kakkia muita häppeninkejä mitä Oulussakin on että sattuuko päällekkäin...
Oisko vaikka torstai hyvä päivä? en nyt muista kakkia muita häppeninkejä mitä Oulussakin on että sattuuko päällekkäin...
R 1100 RS -92
- Kopf
Yhtään vastalausetta ei ole tullu... mitähän tästä nyt vetäs... vai vetäskö mitää...
R 1100 RS -92
Olisko torstai 22.4 sopiva aloitus noille kahvitteluille?Kopf kirjoitti:Maikkulan Neste torstaisin klo 18:00
Tästä lähdetään vääntämään
Tietysti pienellä säävarauksella.
- Kopf
Moro
Tässä oon ollunna hiljaa erinäisistä syistä... ja sitten vielä huomenna ei pääse kun olen lasten kans keskenään kotosalla maanantaihin asti.
Katsotaan ens viikkoa mun kohdalta, mutta käykää te muut jo paikkaa katsastamassa, jos ei Pate muita ala ilmaantua niin eihän tässä isoja sopimisia tarvita jos kahvilla jossain käydään .
Tässä oon ollunna hiljaa erinäisistä syistä... ja sitten vielä huomenna ei pääse kun olen lasten kans keskenään kotosalla maanantaihin asti.
Katsotaan ens viikkoa mun kohdalta, mutta käykää te muut jo paikkaa katsastamassa, jos ei Pate muita ala ilmaantua niin eihän tässä isoja sopimisia tarvita jos kahvilla jossain käydään .
R 1100 RS -92
OKKopf kirjoitti:Moro
Näyttää että minun kohdalla käy niin ettei ehdi kuin huomenna käydä tuolla Nesteellä.
Ensi viikolla alkaa reissu hommat taas ja Oulussa ollaan vain viikonloput eikä aina ehkä niitäkään
Jos jatkossa olisi perjantai-iltaisin niin voisi olla että minäkin ehtisin mukaan.
Katsotaan huomenna millainen on osallistujamäärä.
No niin.
Kävinpä tuolla Nesteellä,mutta lieneekö kylmä ja kova tuuli ollut syynä siihen että yksin sain kahvittelut viettää
Odotellaan ilmojen lämpenemistä.Jospa sitten olisi väkeä liikkeellä.
Jos vain aikataulut saisi sovitettua.
Kävinpä tuolla Nesteellä,mutta lieneekö kylmä ja kova tuuli ollut syynä siihen että yksin sain kahvittelut viettää
Odotellaan ilmojen lämpenemistä.Jospa sitten olisi väkeä liikkeellä.
Jos vain aikataulut saisi sovitettua.