Kovin on hiljaista keskustelu uusista kuusipyttyisistä, jotka tekevät lotjista museoajoneuvoja. Milläs mielellä ollaan? Tuleeko luksurytourinki kokemaan vallankumouksen?
Myös GT 1300:n tulevaisuudesta spekuloidaan ulkomaisilla foorumeilla, kun kuutosgeetee saapuu. Ovat Motorradin kestotestissä saaneet sellaisen jo hajallekin?
Mutta onhan toisaalta niinkin, että vain yksi on ikuinen....
nimittäin se boxer twin
Kuutoset tulevat, mikä eteen?
- heikkihy
- Viestit: 26
- Liittynyt: 09 Huhti 2009 11:49
- Moottoripyörän malli: R 1200 RT
- Paikkakunta: Turku
Kuutoset tulevat, mikä eteen?
IBAN # 17797
-
- Viestit: 341
- Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
- Moottoripyörän malli: K 1200 LT
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Kuutoset tulevat, mikä eteen?
Ootellaanhan nyt vielä kuukauden päivät, jotta siellä Kölnissä toivottavasti näyttävät sen uuden GT / GTL:n ihan livenä.
Sen mitä olen kapineesta tietoja saanut ei oikein vielä herätä tunteita sinne eikä tänne suuntaan. Tai sen verran kylläkin olen päättänyt, että antaa innokkaiden ensiostajien nyt tonkia esiin kaikki lastentaudit, joten parin kolmen vuoden kuluttua laite voisi olla jo aika valmis - toivottavasti.
Aika pirukseen siihen on kaikkea hienoelektroniikkaa kaiketikin tungettu, joten varmaankaan ei tähänkään pyörään tehdas laita mukaan sen kummempia työkaluja tee-se-itse -miehille.
Justiinsa taas reilut viisi tonnia Wingillä jenkeissä ajaneena on taas pinnalla nuo LT:n ja Wingin parhaat puolet. Nähtäväksi jää puhutteleeko tuo uusi GTL sitä porukkaa, joka Wingeillä tai LT:llä ajelee vai onko kyseessä vain turvotettu 1300 GT, joka ei kyllä mitenkään mahdu tuohon Luxury Tourer -segmenttiin.
Katsellaan ja kuunnellaan...
t. pozo
Sen mitä olen kapineesta tietoja saanut ei oikein vielä herätä tunteita sinne eikä tänne suuntaan. Tai sen verran kylläkin olen päättänyt, että antaa innokkaiden ensiostajien nyt tonkia esiin kaikki lastentaudit, joten parin kolmen vuoden kuluttua laite voisi olla jo aika valmis - toivottavasti.
Aika pirukseen siihen on kaikkea hienoelektroniikkaa kaiketikin tungettu, joten varmaankaan ei tähänkään pyörään tehdas laita mukaan sen kummempia työkaluja tee-se-itse -miehille.
Justiinsa taas reilut viisi tonnia Wingillä jenkeissä ajaneena on taas pinnalla nuo LT:n ja Wingin parhaat puolet. Nähtäväksi jää puhutteleeko tuo uusi GTL sitä porukkaa, joka Wingeillä tai LT:llä ajelee vai onko kyseessä vain turvotettu 1300 GT, joka ei kyllä mitenkään mahdu tuohon Luxury Tourer -segmenttiin.
Katsellaan ja kuunnellaan...
t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/