arvelinkin että saa asennettua hieman alemmaksi, mutta ensin pitää mennä talliin mittailemaan oikeita korkeuksia ja sitten kyselemään valmistajalta nojien korkeudet.
Irroitin aamutöikseni apurungot ja j-pegit ja paketoin ne postitusta varten.
Toisin kyllä mielelläni palikat paikanpäälle, mutta ei ole autoa tällähetkellä käytettävissä.
Ainoat mitkä tosiaan paketista puuttuvat ovat ne 4 pitkää pulttia jotka vaurioituivat kaadossa, pienet jouset sekä laakerinkuulat ovat teipin alla raudassa.
Tarvitsisin nyt sitten osoitetiedot joiden perusteella voisin osat lähettää .
Luultavasti saisin osat huomenna matkaan
Tarkastelin tarkemmin tuota oikeanpuoleista (hopeista) kaatumarautaa johon siis itse lepuutustappi kiinnittyy niillä 2 pitkällä pultilla.
laakerinkuula on painunut kokonaan sisään, eikä sitä saa pois. myös tämän kappaleen kierteet ovat selvästi kärsineet. Jos huomaat että lepuutustapin asennus ei onnistu kunnolla, tai toiminta on vaillinen( lepuutustappi heiluu tai ei lukittaudu ääripäihin) tarvitsisin silloin tämän kaatumaraudan varaosana.
Jos siis sinulta vielä löytyy varaosana kyseistä oikeanpuoleista kaatumarautaa, niin ostaisin sen mielummin sinulta.
Ystävällisin terveisin
Antti Toivonen
Koriste/lisävalot moottoripyörässä
Re: Koriste/lisävalot moottoripyörässä
Tervehdys ja hyvää uuttavuotta 2011
Pitkän harkinnan jälkeen olen hankkinut ne Z-technikin käsinojat. Kyselin aluksi bemarilta, koska RM heino tuo myös maahan kyseisiä Z-technikin varusteita. Kuitenkaan en saanut tilattua Heinon kautta, joten päätin tilata euroopasta.
Jenkeissä olisi ollut halvemmat nojat, mutta tullauskulut olisivat kuitenkin nostaneet hintaa huomattavasti. Löysin siis netistä Motoraid nimisen sivuston, joka myös kauppasi nojia. Motoraid on siis kreikkalainen mp-varuste liike. Toimitus oli yllättävänkin nopea, vain 5 arkipäivää ja tavara oli priimaa.
Pääsin asentamaan nojat joulupyhinä, ja asensin ne mahdollisimman alas. jouduin kuitenkin hieman rälläköimään sitä tukilevyä joka tulee takalaukun sisäseinään. Nyt käsinojat ovat noin 8 tuuman korkeudella takasatulasta, joka sopii mainiosti myös matkustajallenikin.
Mielestäni käsinojat näyttävät kuin ne alunperin kuuluisivat vakiovarusteisiin, mukautuvat niin hienosti pyörään.
Ainoa haitta silmälle on se kun nojat taittaa taakse, tulevat suoraan sivupeilien näkymän keskelle. En kuitenkaan taida ajaa nojat taakse taitettuina.
Palatakseni hieman tuohon aiemmin asentamaani neo prolinkkiin. Prolink toimii aivan kuten pitääkin, se siis katkaisee virransyötön ipodille kun pyörän virrat katkaistaan. Kuitenkin huomasin pyhinä, että pyörän akku oli aivan kuitti, ei inahtanut vähääkään. Tuumin että tämä voisi johtua tuosta prolinkistä, jos se kuitenkin syö virtaa vaikka sitä ei ipodille asti tulekaan :/
Kuinkahan voisin estää tämän virrankulutuksen, voi kesällä päästä muutama valittu sana jos pyörä ei käynnistykkään reissunpäällä
Pitääpä ottaa yleismittari käsiin ja mitata, tuleeko prolinkille virtaa pyörän sammuttamisen jälkeen
(p.s Tulihan raudat perille? )
Terveisin
Antti Toivonen
Pitkän harkinnan jälkeen olen hankkinut ne Z-technikin käsinojat. Kyselin aluksi bemarilta, koska RM heino tuo myös maahan kyseisiä Z-technikin varusteita. Kuitenkaan en saanut tilattua Heinon kautta, joten päätin tilata euroopasta.
Jenkeissä olisi ollut halvemmat nojat, mutta tullauskulut olisivat kuitenkin nostaneet hintaa huomattavasti. Löysin siis netistä Motoraid nimisen sivuston, joka myös kauppasi nojia. Motoraid on siis kreikkalainen mp-varuste liike. Toimitus oli yllättävänkin nopea, vain 5 arkipäivää ja tavara oli priimaa.
Pääsin asentamaan nojat joulupyhinä, ja asensin ne mahdollisimman alas. jouduin kuitenkin hieman rälläköimään sitä tukilevyä joka tulee takalaukun sisäseinään. Nyt käsinojat ovat noin 8 tuuman korkeudella takasatulasta, joka sopii mainiosti myös matkustajallenikin.
Mielestäni käsinojat näyttävät kuin ne alunperin kuuluisivat vakiovarusteisiin, mukautuvat niin hienosti pyörään.
Ainoa haitta silmälle on se kun nojat taittaa taakse, tulevat suoraan sivupeilien näkymän keskelle. En kuitenkaan taida ajaa nojat taakse taitettuina.
Palatakseni hieman tuohon aiemmin asentamaani neo prolinkkiin. Prolink toimii aivan kuten pitääkin, se siis katkaisee virransyötön ipodille kun pyörän virrat katkaistaan. Kuitenkin huomasin pyhinä, että pyörän akku oli aivan kuitti, ei inahtanut vähääkään. Tuumin että tämä voisi johtua tuosta prolinkistä, jos se kuitenkin syö virtaa vaikka sitä ei ipodille asti tulekaan :/
Kuinkahan voisin estää tämän virrankulutuksen, voi kesällä päästä muutama valittu sana jos pyörä ei käynnistykkään reissunpäällä
Pitääpä ottaa yleismittari käsiin ja mitata, tuleeko prolinkille virtaa pyörän sammuttamisen jälkeen
(p.s Tulihan raudat perille? )
Terveisin
Antti Toivonen
Re: Koriste/lisävalot moottoripyörässä
Tervehdys,
Tuli tuossa mieleen kun puhuttiin nojista pienoinen ongelma, joka muodostuu yleensä vain kun ajaa matkustajan kanssa.
Kun ajan matkustajan kanssa esimerkiksi hidastetöyssyyn tai muun pienehkön töyssyn yli, niin pyörän pohja, tai luultavammin keskiseisontatuki nappaa maahan ja päästää ikävän äänen.
Pyörän maksimi kuormaus-massa ei kuitenkaan ole läheläkään ylittyä.
Vaikka takajousi on asetettu jäykimmäksi, tämä silti jatkuu.
Yksin ajaessa ei kuitenkaan mitään ongelmaa muodostu.
Onkohan tämä tyyppivika, vai onkohan iskunvaimennuksessa jotain vikaa.
Uusi iskunvaimennin maksaa noin 1000euroa + asennukset, joten ei viitsisi turhaan tuon hintaisia osia ostella.
Kiitoksia taas tiedoista
Terveisin
Antti
Tuli tuossa mieleen kun puhuttiin nojista pienoinen ongelma, joka muodostuu yleensä vain kun ajaa matkustajan kanssa.
Kun ajan matkustajan kanssa esimerkiksi hidastetöyssyyn tai muun pienehkön töyssyn yli, niin pyörän pohja, tai luultavammin keskiseisontatuki nappaa maahan ja päästää ikävän äänen.
Pyörän maksimi kuormaus-massa ei kuitenkaan ole läheläkään ylittyä.
Vaikka takajousi on asetettu jäykimmäksi, tämä silti jatkuu.
Yksin ajaessa ei kuitenkaan mitään ongelmaa muodostu.
Onkohan tämä tyyppivika, vai onkohan iskunvaimennuksessa jotain vikaa.
Uusi iskunvaimennin maksaa noin 1000euroa + asennukset, joten ei viitsisi turhaan tuon hintaisia osia ostella.
Kiitoksia taas tiedoista
Terveisin
Antti
-
- Viestit: 341
- Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
- Moottoripyörän malli: K 1200 LT
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Koriste/lisävalot moottoripyörässä
Vaihdoin tarinamme tuonne LT-osion puolelle, siellä vastaukseni otsikon "Vilssin LT-virittelyt" alla.
t. pozo
t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/