K100LT:n takapään tärinät
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 28 Heinä 2009 20:32
- Moottoripyörän malli: bmw k100lt
K100LT:n takapään tärinät
Ajelen vm-89 100tkm ajetulla 100:lla ja keväällä alkoi jarruttaessa takapää nypyttää, joskus enemmän joskus vähemmän. Vaihdoin loppuun kuluneet takajarrupalat. Ei merkitystä. Jarru toimii, mutta on vähän kuin abs:t ei lukkoon (vaan niitä ei ole). Mistä voisin jatkaa?
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: K100LT:n takapään tärinät
Jarrulevy on kiero.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
-
- Viestit: 14
- Liittynyt: 28 Heinä 2009 20:32
- Moottoripyörän malli: bmw k100lt
Re: K100LT:n takapään tärinät
Mikä on ns kansanomainen tapa selvitää kierous ilman mikrometriä ? Joku "tikku" kiinni esim takaiskariin !!!!
Mistä saa edullisesti jarrulevyjä ? Näyttävät maksavan Suomessa yli 200 €.
Mistä saa edullisesti jarrulevyjä ? Näyttävät maksavan Suomessa yli 200 €.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: K100LT:n takapään tärinät
Ilman "heittokelloa" ei levyn kieroutta voi testata.
Mulla on käytettyjä levyjä 100€ kpl.
Soittele joulun jälkeen, jos kiinnostaa.
040 5524515
Mulla on käytettyjä levyjä 100€ kpl.
Soittele joulun jälkeen, jos kiinnostaa.
040 5524515
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: K100LT:n takapään tärinät
Englannista Moto-binsiltä Grimecan valmistama levy 77 puntaa (+VAT). Tuommoinen itsellä ja hyvin pelittänyt kaksi kesää.
Motorworksiltä löytyisi valurautalevyä 96 puntaa (sisältää veron). Tuohon tarvitsee palauttaa vanha levy aihioksi.
Motorworksiltä löytyisi valurautalevyä 96 puntaa (sisältää veron). Tuohon tarvitsee palauttaa vanha levy aihioksi.
Re: K100LT:n takapään tärinät
Ai juu. Paitsi jos on ABS:t niin vähän kalliimpia.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: K100LT:n takapään tärinät
Ja joutuu viilaamaan hammaskehän kiinnitysreikiä sopiviksi puolipäivää(kiinnitysreijät 1mm väärällä kehällä).Motonomi kirjoitti:Ai juu. Paitsi jos on ABS:t niin vähän kalliimpia.
Nimimerkillä: "Kokemusta on".
Motobins myy myös korjattuja levyjä(uusi laikka, vanhassa keskiössä), mutta eivät myy ulkomaille(tuotevastuulait?). Jos on kaveri briteissä tai matka sinnepäin, näitä levyjä on mahdollisuus saada.
Paul Binswanger ei niitä esimerkiksi mulle myy, vaikka muuta tavaraa Motobinsiltä jatkuvasti tilaankin.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-