Löysin tarran, joka on vianetsintätaulukko "BMW Integral ABS - Fault table".
Ei ole enää saatavissa BMW:ltä. Koko: 60mm X 105mm.
Kysymys: Myynkö tämän, vai olisiko näille tarvetta enemmänkin? Onko tämä jokaisessa "inttijarru" BMW:ssä liimattuna?
Tarran ohjeet käyvät: K1200 S, GT, RS, LT... R1150 GS, ADV, RS, RT, Rockster... R850 RT, R.
Hitsi, mitä tehdä?
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Hitsi, mitä tehdä?
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
- Pekkavee
- Viestit: 1252
- Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Hitsi, mitä tehdä?
Säilytä se itselläsi.
Sillä voi olla jotain museoarvoa vielä joskus.
Noi samat koodit löytyy netistä nykyään 15 sekunnissa.
Tai no riippuu se kirjoitusnopeudesta. Mulla toimii kymmensormijärjestelmä.
Miten nopeasti kirjoitat esim. "bmw r1100 fault codes" Googleen?
Pekka
Sillä voi olla jotain museoarvoa vielä joskus.
Noi samat koodit löytyy netistä nykyään 15 sekunnissa.
Tai no riippuu se kirjoitusnopeudesta. Mulla toimii kymmensormijärjestelmä.
Miten nopeasti kirjoitat esim. "bmw r1100 fault codes" Googleen?
Pekka
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Hitsi, mitä tehdä?
Totta tuo. Täytyis olla aina nettiyhteys mihin meno lakkaa. Onhan niitä hienoja puhelimia.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-