R 90 S versus R 100 RS
R 90 S versus R 100 RS
kertokaapa tietäjät, mikä tekee R90 S:stä niin paljon halutumman ja kalliimman kuin R 100 RS.
Molemmat varmaan riittävän tehokkaita ja hyviä ajettavia. Satasen eduksi laskisin kokokatteen, laukkujen sopivuus ulkonäköön (smaksak!) Olisiko ehkä vähän tehokkaampi!
Markkinoilla saat kaksi satasta yhden ysikymppisen hinnalla.
kyselee kk
Molemmat varmaan riittävän tehokkaita ja hyviä ajettavia. Satasen eduksi laskisin kokokatteen, laukkujen sopivuus ulkonäköön (smaksak!) Olisiko ehkä vähän tehokkaampi!
Markkinoilla saat kaksi satasta yhden ysikymppisen hinnalla.
kyselee kk
Re: R 90 S versus R 100 RS
R90S:ään valikoitiin osat käsin ja tasapainotettiin kaikki huolella kun taas R100RS:ään kelpuutettiin mitkä tahansa komponentit linjalta.
Kari
Kari
Re: R 90 S versus R 100 RS
Olisiko näin ja jos on , niin minkähänläiset valmistusmäärät on R 90 S:llä?Garba kirjoitti:R90S:ään valikoitiin osat käsin ja tasapainotettiin kaikki huolella kun taas R100RS:ään kelpuutettiin mitkä tahansa komponentit linjalta.
Kari
kk
Re: R 90 S versus R 100 RS
17465 ( Phil Hawksley´s BMW Motorcycle Information Site )
Re: R 90 S versus R 100 RS
Mistä tällaisen tiedon löytää?Garba kirjoitti:R90S:ään valikoitiin osat käsin ja tasapainotettiin kaikki huolella kun taas R100RS:ään kelpuutettiin mitkä tahansa komponentit linjalta.
Kari
kk
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: R 90 S versus R 100 RS
BMW-historiikki on nyt lainassa, mutta muistini mukaan S:n osia ei tasapainotettu, vaan valittiin toleranssien keskeltä(käytännössä sama).kk kirjoitti:Mistä tällaisen tiedon löytää?Garba kirjoitti:R90S:ään valikoitiin osat käsin ja tasapainotettiin kaikki huolella kun taas R100RS:ään kelpuutettiin mitkä tahansa komponentit linjalta.
Kari
kk
S:n kokosi aina sama mekaanikko alusta lopuun ja ne penkitettiin, sekä koajettiin ennen mekaanikon allekirjoitusta luovutuskirjaan.
Myös käsintehty maalaus signeerattiin tankin sisäpuolelle maalarin toimesta.
Viimeinen "käsintehty" BMW, jollei huomioida HP2 S:ää, Sauberin F1 tehtaalla tehtyine hiilikuiituineen... onko ne sitten käsityötä, vai mitä... jokainen voi itse päättää!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: R 90 S versus R 100 RS
OK! tällaista tietoa hain, kiitos. Olisiko nyt niin , että R 90 S oli "kestävämpi tai parempi", kuin
R 100 RS?
kk
R 100 RS?
kk
Re: R 90 S versus R 100 RS
Olisiko nyt niin , että R 90 S oli "kestävämpi tai parempi", kuin
R 100 RS?
Jos näin on, lohdutukseksi saat kuitenkin kolme RSää yhden Ässän hinnalla! Lue hienot
artikkelit Retro-lehdestä nro 5/04 (R100RS) ja nro 4/03 (R90S). Vanhat Retrot saat tilattua netistä.
R 100 RS?
Jos näin on, lohdutukseksi saat kuitenkin kolme RSää yhden Ässän hinnalla! Lue hienot
artikkelit Retro-lehdestä nro 5/04 (R100RS) ja nro 4/03 (R90S). Vanhat Retrot saat tilattua netistä.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: R 90 S versus R 100 RS
Ei välttämättä, mutta jotain etua oli haettu liukuhihnatuotantoon. En osaa sanoa paljonko se auttoi "kestävyyteen tai paremmuuteen".kk kirjoitti:OK! tällaista tietoa hain, kiitos. Olisiko nyt niin , että R 90 S oli "kestävämpi tai parempi", kuin
R 100 RS?
kk
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-