Piti heti kokeilla tuota sakujen reseptiä. Lisäsin teippiä vain toiselle puolelle ja tuntuu auttavan. Valitettavasti ei laatikossa ollut lasikuituteippiä mutta Gorillateippi tuntuu toimivan. Ja varaosiakin on koko rullallinen . Tosin teippiä piti laittaa vähän lyhyempi pätkä kun se taitaa olla paksumpaa kuin lasikuituteippi. Saa nähdä kuinka kauan toimii. Korjaus on kuitenkin helppo.
Heti kun pahimmat sateet on ohi niin tien päälle kokeilemaan.
Mulla oli sama ongelma 1980 tai -81 kun erehdyin ostamaan http://racinghelmetsgarage.blogspot.fi/ ... nava2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oli aivan sama ajoiko jollain nakulla tai sen aikaisilla kuttaperkka kuomuilla niin visiiri pomppasi jossakin välissä auki tai kiinni.
Sen jälkeen ollut laatukypäriä ilman moisia murheita
R a u t a p e r s e kirjoitti:
Sen jälkeen ollut laatukypäriä ilman moisia murheita
Niinhän minäki LUULIN, että olisin saanut laatukypärän. C-kolmosen listahinta on nykyään 560 euroa, että ihan ok. hinta siihen nähden, että visiiriä saa itse viritellä teipillä tms...
Ja Kaitsulle, paljonko tullut kilometrejä tälle kesälle?
Teippitesti tuli tehtyä. Auttoi ekat 100 km sitten jokainen vastaantuleva rekka ja bussi lämäytti visiirin alas. Periksi ei anneta. Täytyy miettiä uusi ratkaisu. Simulaattorit käyntiin.
Ilmarille: Vaisu alku kun talvi ei hellittänyt millään. Oliskohan jotain n. 8000 km kasassa sisältäen YHDEN Rautaperseajon. Perinteinen Saksan kevätretki jäi tekemättä joten vastapainoksi sitten syksyllä Veteramaan (Mannheim) lokakuun alkupuolella. Jos kelit vaan sallii. On mahtava homma. Toimittajankin kannattaisi mennä paikalle... Jokaisen moporakentajan unelma. Siis jos entisöi tai vaan muuten pitää oluesta.
Kuukausi sitten ne mustat muoviosat visiirin leukaosassa ja muualla alkoivat mennä itsekseen rikki. Vein kypärän liikkeeseen. Viikko sitten Duellin edustaja oli asioinut liikkeessä ja todennut, että nuo muoviosien rikot eivät kuulu takuuseen, koska kypärässä on naarmuja tms. No on siinä, puitten oksat raapineet sitä, koska olen ajanut potta päässä metsässä.
Mitä visiiri-ongelmaan tulee niin vika löysyyteen saattaa johtua visiirin kuluneista muovihampaista. Visiiri ei kuulu takuun piiriin.
Eli pitää kai parsia nuo muovinpaskat kokoon epoksilla ja asentaa taas teippiä visiirin mekanismiin.
En nyt tiedä olenko vähän turhankin kriittinen kypärää kohtaan mutta mun mielestä tuo on yksi v**** romu.
Tuo yleinen laatu huomioiden herää väkisinkin kysymys, että minkä verran tuo suojaa päätä kriisitilanteessa?