Lähetetty: 08 Touko 2006 20:12
Kun nyt joku kertoisi ensin noviisille, miten BMW:llä vaihdetaan kytkimen kanssa ilman että kaupungilla hävettää kun ohikulkijat ihmettelevät kolahdusta
Eihän R1150RT:n laatikko aivan japanilaisten tasoinen toiminnaltaan ole, vaikka siedettävän täsmällinen toiminnaltaan kylläkin.
Useimmat mopon vaihteistot kyllä sietävät vaihteiden nostelua ylöspäin raakanakin, eikä se laatikko edes ota merkittävästi nokkiinsa kunhan vaihto tehdään siististi eikä väkivalloin. Kysymys on tietysti, mitä hyötyä kytkimettömästä vaihdosta on, ellei sitä tehdä kiireessä täyskaasulla.
Bokserin kanssa alaspäin vaihto ilman kytkintä ei tulisi mielen viereenkään, twinin hirmuisen moottorijarrutuksen vuoksi.
Eihän R1150RT:n laatikko aivan japanilaisten tasoinen toiminnaltaan ole, vaikka siedettävän täsmällinen toiminnaltaan kylläkin.
Useimmat mopon vaihteistot kyllä sietävät vaihteiden nostelua ylöspäin raakanakin, eikä se laatikko edes ota merkittävästi nokkiinsa kunhan vaihto tehdään siististi eikä väkivalloin. Kysymys on tietysti, mitä hyötyä kytkimettömästä vaihdosta on, ellei sitä tehdä kiireessä täyskaasulla.
Bokserin kanssa alaspäin vaihto ilman kytkintä ei tulisi mielen viereenkään, twinin hirmuisen moottorijarrutuksen vuoksi.