Jäsenmaksu ja Rikastin

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
3210031
Viestit: 18
Liittynyt: 09 Syys 2009 10:59
Moottoripyörän malli: BMW K1200 LT
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja 3210031 »

Morjens !
Mulla ainakin viitenumero on pysynyt samana vuodesta toiseen.....
Terv 3210031
holomolo
Viestit: 5
Liittynyt: 09 Joulu 2013 20:30

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja holomolo »

Kiitos kaikille kysymykseeni vastanneille viitenumeron metsästyksessä. Tarkistuslaskennan jälkeen voin todeta, että viime vuonna käytetty viite on käytössä kohdallani myös tänä vuonna. Pannaan maksuun viipymättä. :D
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

3210031 kirjoitti:Morjens !
Mulla ainakin viitenumero on pysynyt samana vuodesta toiseen.....
Terv 3210031
Joo, tuo viitenumero pysyy vuodesta toiseen samana, jos periaate pysyy samana.
Eli ensin numero 321 ja sitten kunkin oma jäsennumero. Viimeinen tarkistusnumero määräytyy aina noista.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
mek
Viestit: 108
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:17

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja mek »

Olisiko Rikastimen pitänyt jo ilmestyä? Mielestäni maksoin kyllä jäsenmaksuni ajallaan ja oikealla viitenumerollakin.
Pekkakarti
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Kesä 2010 13:56

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Pekkakarti »

Pekka Karti osoitteen muutos; Kalamajantie 80, 33840 Tampere,
onkoha lehti mennyt vanhaan osoitteeseen (Kalamajantie 65, 33820 Tre)
Avatar
Mikki
Viestit: 261
Liittynyt: 27 Helmi 2006 10:10
Moottoripyörän malli: R75/5 & R100GS
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Mikki »

Koska muuten tämän vuoden lehti numero kaksi ilmestyy?
Odotan innolla sitä nakivaattori -juttuva?
:)
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

:eatcorn:
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Kurahousu kirjoitti:Kuva
Siis pitäisikö ostaa poppareita?

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Kyllä jotain kannattaa syödä odotellessa...
juhanijussilainen
Viestit: 60
Liittynyt: 19 Huhti 2009 21:01
Moottoripyörän malli: R1200RT,R-25/2

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja juhanijussilainen »

Eipä hötkyillä, hyvää kannattaa odotella!
terv. Jussi
JKU
Viestit: 296
Liittynyt: 18 Helmi 2006 09:56

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja JKU »

Onko tuo Pj:n vai koko hallituksen päätös?
Koska Kunkku on itse ottanut asian esille, lienee sallittua Pj:n avata asiaa jäsenistölle enemmänkin?
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
Hangaround51
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Kesä 2009 21:56
Moottoripyörän malli: K 1200 S

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Hangaround51 »

Kertoisitko Kunkku sen verran tulevaisuudesta jotta mistä me saamme lukea niitä sinun hyvin tekemiä testejä tulevaisuudessa, koska hyvin ymmärrän jos niitä ei Rikastimesta löydy, esim juurikin tuo navi testi ja vaarmaan teet niitä muitakin. Pieni mainos tässä vaiheessa varmaankin sallittu. Kiitoksia kuitenkin näistä vuosista jotka olet jaksanut
meitä kerholaisia ilahduttaa teksteilläsi ja testeilläsi vuosikymmenten aikana.
KELA Racing Club
Hangaround51
Hangaround51
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Kesä 2009 21:56
Moottoripyörän malli: K 1200 S

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja Hangaround51 »

Näinhän asiat ovat monta kertaa eikä BMW kerho ole ainoa jossa pätevyyden korvaa innokkuus ja se että henkilöt pääsevät näkyville oli tulos mikä tahansa. Ei ole uutta muissakaan kerhoissa, vanha systeemi romutetaan ja ja lähdetään luomaan mukamas uutta jonka kehittely kestää muutaman vuoden eikä kuitenkaan parane mitenkään, mutta jotku saavat nimen ja kuvan kerhon lehtiin joka on heille tärkeintä. Aina pitäisi muistaa että ammattilaiset tekevät asioita talkoilla kun jostain muualta sinäkin aikana voisivat saada tuotoakin tekemisestään. Toivotaan uusille yrittäjille onnea kyl maar se siit sit kun ensin harjoitellaa.
KELA Racing Club
Hangaround51
classic
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Heinä 2013 02:10

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja classic »

Moi Jokke alias Kunkku
Olin tuossa viimeisen kolmen viikon ajan tapahtumissa mukana. Suunnittelemassa, kuten jo kerroitkin, tätä toimituskuntamallia, jonka tarkoituksena oli luoda lehdelle toimintatapa jossa vastuu jakautuu useammalle tekijälle ja sinunkin urakkasi tasoittuu. Kuten myös kerroit edellä, ajatus oli sinustakin hyvä ja keskinäiset monen tunnin puhelinpalaverimme olivat antoisia ja rikastuttavia kokemuksia suurimmalta osin.
Toissa päivänä, perjantaina, tuli se mainitsemasi kiirehtimisilmoitus hallitukselta. Koitin sanoa sinulle puhelimessa että höpönassu, ollaan äijiä ja tehdään se lehti annetussa ajassa. Se on täysin mahdollista. Ja perjantaina lehti n:ro 2 oli noin neljä kuukautta jo myöhässä. No, koit sen viestin painostuksena ja syntyneen toimituskuntasuunnitelman vastaisena.
Minä en kokenut, koska hallituksen tehtävä on olla vastuussa mm. kerholehdestä ja sen aikatauluista. Kuten totesitkin, hallituksen jäsenillä ei ole hallussaan lehdentekoprosessin vaatimia kokonaistietoja ja kokemusta eivätkä he näin ollen yrittäneetkään laskea työaikoja, vaan huomauttivat että meidän on pysyttävä itse sopimassamme aikataulussa. Joten ymmärsin niin, että hallitus halusi varmistaa että lehti tehdään sillä hetkellä meidän kahden suunnittelemassa aikataulussa. Eikä heillä ollut asiasta muuta näyttöä kuin suullisia lupauksia, pääosin tai kokonaan minun välittämäni.
Juha Saaren kanssa en ole käynyt kahdenkeskisiä puheluita ainuttakaan. Minä koin Juhan tekemiset niin päin, että Juha antoi toimituskunnalle luottamusta ja vapaat kädet valmistella tulevaa työskentelyä ja sinä Jokke kuuluit nimenomaan päätoimittajan roolissa siihen suunnitelmaan viime perjantaihin asti. Lopullisesti asia käytännössä kaatui tähän lehden 2/15 numerosta tulleeseen huolen ilmaukseen, jonka Juha Saari puheenjohtajana allekirjoitti ja josta sinä vedit omat johtopäätöksesi. Se paperi ei ollut sinulle suunnattu vaan sille toimituskunnalle, jonka olimme ehtineet kokoamaan. Ymmärrän toki, että ihmiset ovat ihmisiä ja erehdyksiä ja tulkintoja tapahtuu. Tänään koen, että epäonnistuimme toimituskunnan kokoonpanon järjestelyissä ihan kalkkiviivoilla, ja jos pitää miettiä syyllistä, katson peiliin. Vilpittömästi kuvittelin että saisimme homman toimimaan ja koen epäonnistuneeni alkuperäisen suunnitelmamme toteuttamisessa.
Itse olen puheenjohtajana urheiluseurassa ja joudun monissa asioissa turvautumaan tehtävät osaaviin toimijoihin. Puheenjohtaja on vastuussa siitä, että hallitus toimii ja toteuttaa sovitut asiat.
Tätä taustaa vasten en voi millään muotoa moittia BMW-Moottoripyöräkerhon hallitusta tai sen puheenjohtajaa tämän toimituskunta-asian hoidossa. Lehden kakkosnumeron melkoinen myöhästyminen tuli kiirehtimismailina esille perjantaina, ja se sitten nousi faktiseksi esteeksi jatkaa sovitulla kokoonpanolla.
Itse en jotain tällaista asian viipymistä ”omassa seurassani” puheenjohtajana odottelisi lainkaan näin pitkälle vaan ”meillä” tehdään korjaavat liikkeet todella nopeasti. Tästäkin puhuimme vai mitä Jouko?
En myöskään tässä kirjoituksessa millään tavalla nouse sinua vastaan, olet joviaali ja tietorikas keskustelukumppani. Loistava sanankäyttäjä lehdessä eikä se kamerakaan ollenkaan huonosti käteesi istu. Olisi ollut mukava tehdä hommia kanssasi. Ilman hallituksen tai kenenkään lupaa, vaan päinvastoin tietämättä, päätin vastata tähän kirjoitukseesi. Asiat eivät koskaan ole yksipuolisia, eikä tässäkään tilanteessa ole syyllisiä ja syyttömiä, vaan kerholehti joka täytyy toimittaa.
Keskustellaan puhelimessa, täällä foorumilla hommat menee aivan sekaisin koska lukijoilla ei ole taustatietoja senkään vertaa kuin minulla. Ja minäkin olen ollut mukana vasta kolmen viikon aikana tapahtumissa. Emme saaneet kakkosnumeroa alulle tämän kolmen viikon aikana. Ja takarajakin oli vasta viikon kuluttua, hallitus perjantaina otti kantaa että siinä rajassa pysytään. Tänään totean ettemme pysyneet.

Ali
JKU
Viestit: 296
Liittynyt: 18 Helmi 2006 09:56

Re: Jäsenmaksu ja Rikastin

Viesti Kirjoittaja JKU »

Ali, kiitos vastauksetasi!
Näin asiat joskus menee ja tiet erkanee!
Kiitos myös Kunkulle lehden pikäaikaisesta lehden toimittamisesta, itsekin muinoin tein hänelle stilisoitavaksi pari reissujuttua; hyvin hän niistä sai juohevan tarinan!
T: Jku :D
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
Vastaa Viestiin