Re: Kaakois-Aasian kirjeenvaihtajalta
Lähetetty: 12 Joulu 2014 17:02
Ajaessa oli tilaisuus analysoida tämän takaiskun rakennetta.
Minulle sattui varsinainen Junnumoka.. Minun olisi hyvin pitänyt tietää, että kun lähdetään "huonoille teille", sidotaan laukut hihnoilla telineeseen kiinni. Vain yksinkertaisesti kiepauttamalla hihna koko paketin ympäri ja kiristetään. Näin estetään laukkujen katoaminen ja varmistetaan kansien kiinni pysyminen. Voi Vee.. Miksi en sitä tehnyt?! Seitkytluvulla tämä oli yleinen käytäntö. Niistä senaikaisista legedaarisista Krauserin laukuista ja niitten lukoista olisi montakin värikästä tarinaa kerrottavaksi. Kun koko arsenaali leviää Saksan motarille, ja takana tuleva rekka vetää vielä yli siitä baanalla kieppuvasta laukusta...
Sittemmin laukut ovat kehittyneet ja hihnavarmistuksista on voinut luopua. Mutta täällä ei olisi pitänyt..
Tähän liittyy vielä sekin paradoksi, että minun on pitänyt hankkia jo ajat sitten tyyliin kuuluvat alumiinilaukut. Olen monellekkin sanonut: "Kunkan ensiksi tarpeeksi vaurastun..."
Nyt sitten viidakko söi nekin rahat, millä alumiinilaukkuparin olisi hyvinkin saanut hankittua.
Nuukus voi välillä tulla todella kalliiksi. Tämä on taatusti viimeinen reissu muovilaukuilla...
Nyt ajettiin todella kilpaa pimeää vastaan. Hävisin sen kisan reilusti. Sääntöhän täällä on, ettei pimeässä ajeta. (Vrt edellisissä tarinoissa Hikon kolari Kambozhassa) Vaikka ketutus oli kova, ei virheisiin enään ole varaa. Niillä kun on taipumus tämmöisissä tapauksissa kertautua..
Vesivarannot oli käytetty jo etsintätoimien aikana. Nestetasapaino alkoi järkkyä. Totaalinen pimeys oli vallannut viidakon ja näytti siltä että tie vain huononee. Vuohia risteili pimeällä tiellä ja niihin ei saa nyt osua. Bensatkin meni varatankille. Vuoristoisella seudulla kylätkin ovat hieman harvemmassa, eikä pullo- tai tynnyribensaa näy...
Minulle sattui varsinainen Junnumoka.. Minun olisi hyvin pitänyt tietää, että kun lähdetään "huonoille teille", sidotaan laukut hihnoilla telineeseen kiinni. Vain yksinkertaisesti kiepauttamalla hihna koko paketin ympäri ja kiristetään. Näin estetään laukkujen katoaminen ja varmistetaan kansien kiinni pysyminen. Voi Vee.. Miksi en sitä tehnyt?! Seitkytluvulla tämä oli yleinen käytäntö. Niistä senaikaisista legedaarisista Krauserin laukuista ja niitten lukoista olisi montakin värikästä tarinaa kerrottavaksi. Kun koko arsenaali leviää Saksan motarille, ja takana tuleva rekka vetää vielä yli siitä baanalla kieppuvasta laukusta...
Sittemmin laukut ovat kehittyneet ja hihnavarmistuksista on voinut luopua. Mutta täällä ei olisi pitänyt..
Tähän liittyy vielä sekin paradoksi, että minun on pitänyt hankkia jo ajat sitten tyyliin kuuluvat alumiinilaukut. Olen monellekkin sanonut: "Kunkan ensiksi tarpeeksi vaurastun..."
Nyt sitten viidakko söi nekin rahat, millä alumiinilaukkuparin olisi hyvinkin saanut hankittua.
Nuukus voi välillä tulla todella kalliiksi. Tämä on taatusti viimeinen reissu muovilaukuilla...
Nyt ajettiin todella kilpaa pimeää vastaan. Hävisin sen kisan reilusti. Sääntöhän täällä on, ettei pimeässä ajeta. (Vrt edellisissä tarinoissa Hikon kolari Kambozhassa) Vaikka ketutus oli kova, ei virheisiin enään ole varaa. Niillä kun on taipumus tämmöisissä tapauksissa kertautua..
Vesivarannot oli käytetty jo etsintätoimien aikana. Nestetasapaino alkoi järkkyä. Totaalinen pimeys oli vallannut viidakon ja näytti siltä että tie vain huononee. Vuohia risteili pimeällä tiellä ja niihin ei saa nyt osua. Bensatkin meni varatankille. Vuoristoisella seudulla kylätkin ovat hieman harvemmassa, eikä pullo- tai tynnyribensaa näy...