Ennakkovaalit pystyyn GS edustajisto

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä

Perustetaanko kerhoon GS fanien edustusto ?

Äänestys päättyi 14 Maalis 2008 21:20

Jaa
12
71%
Ei
2
12%
Tyhjä
3
18%
 
Ääniä yhteensä: 17

3210015
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Joulu 2006 19:59
Moottoripyörän malli: R1200GS

Viesti Kirjoittaja 3210015 »

"Perustetaanko kerhoon GS miesten edustusto ?"

Miksi niin "GS miesten". Kyllä meidän perheessä sillä punakyntisellä oli se ensimmäinen GS.
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

3210015 kirjoitti:"Perustetaanko kerhoon GS miesten edustusto ?"

Miksi niin "GS miesten". Kyllä meidän perheessä sillä punakyntisellä oli se ensimmäinen GS.
Ei se punakyntisyys taida enään nykyisin kertoa mitään henkilön sukupuolesta :lol:

Hiano homma jos GS naisiakin on messissä, taitaa tuo miehet olla yleistys niinkuin naiset kutsuu yleisesti toisiaan "guys" ja ihminen on mies = man, ... huvikseni vaan kaivan verta nenästäni...

Minulle ei ole väliä vaikka olis GS pöhköt tai ajajat, kumpaan edustustoon naiset sitten mielummin tulevatkaan mukaan ja mielummin mäkin olen porukassa jossa tota kauniimpaa osapuoltakin on edustettuna :twisted:

PS. Minulla ei ole punaiseksi maalattuja kynsiä
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
EevaP
Viestit: 54
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:56
Moottoripyörän malli: R75/6

Jep

Viesti Kirjoittaja EevaP »

Jos en olis niin nössö ja lyhytjalkainen niin olisi kiva ajella GS:llä.
Kyllä sille porukalle tarvitaan edustaja toimikunnassa taikka tulevan ry:n hallituksessa. Minusta on hienoa että bemareita on monenlaisia ja että mahdumme samaan kerhoon!
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Jep

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

EevaP kirjoitti:Jos en olis niin nössö ja lyhytjalkainen niin olisi kiva ajella GS:llä.
Kyllä sille porukalle tarvitaan edustaja toimikunnassa taikka tulevan ry:n hallituksessa. Minusta on hienoa että bemareita on monenlaisia ja että mahdumme samaan kerhoon!
Noi pikkugessuthan on todella matalia ja helppoja ajaa, istuinkorkeus on alle 80cm, vakiona taisi olla luokkaa 78cm. uuden F800GS:n saa myös matalalla satulalla (85cm) vaikka se alkuperäinenkin satula tuntui meikäläiselle kuin olis istunut potalla :oops: Omaan 1100 gessuun olen istuinkorkeutta nostanut extra extra extra high TT istuimella ja ajoasentoa parantanut säädettävillä jalkatapeilla. Nössö minäkin olen ja pituuttakaan ei ole kuin se tavallisen suomalaisen keskipituus, mutta gessulla on silti kiva ajella 8)
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Vastaa Viestiin