Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja Kosa »

Renkaidenvaihtoon liittyvästä keskustelufoorumista sain hiljattain vinkin Kirkkonummen Veikkolaan (30 km Helsingistä motaria Turun suuntaan) viime vuonna perustetusta rengastöihin erikoistuneesta firmasta (Tmi Kumiveikko http://kumiveikko.fi/web/pages/etusivu.php). Tämä oli iloinen yllätys, sillä satun itsekin asumaan samalla kylällä.

Käväisin viime lauantaina vaihdattamassa bemariini Metzelerin zetakutoset alle ja hinta oli ihan eri suuntanumerossa verrattuna niihin alta-alle-tarjouksiin mitä sain pääkaupunkiseudun isoista mp-liikkeistä. Vaihdon yhteydessä huomattiin myös, että jarrupalat ovat vaihtokunnossa ja tämäkin työ onnistuu ko. liikkeessä. Kätevä kaveri tietysti tekisi homman itse, mutta olen huomannut, että minun on parempi pysyttäytyä vain ajopuuhissa.

Isommissa töissä aion edelleenkin käyttää BMW:n merkkihuoltoa, mutta Kumiveikosta saamani tosi edullinen hinta sekä joustava palvelu sai ainakin minut vakioasiakkaaksi rengasasioissa.

Veikkolassa asumisen lisäksi muuta kytköstä minulla ei tähän Kumiveikkoon ole. Toivottavasti riittävän paljon asiakkaita heillä piisaa koska kilpailun lisääntymisestä ainakin itse hyödyin rengaspaketin tosi edullisen hinnan myötä.

Vinkki: Jos Helsingin suunnasta käytte vaihdattamassa renkaita, ajakaa ainakin paluumatka pikkutietä Kivenlahteen. Se on sen verran mutkainen, että uusien renkaiden pintakarhennus tulee samalla tehdyksi.
veijukka
Viestit: 82
Liittynyt: 17 Helmi 2006 12:50
Moottoripyörän malli: R1150GS
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja veijukka »

Kannattaa soittaa ja pyytää tarjous! Suosittelen!!!!! :D
Hevi-musiikki on paskimmillaankin parasta !!!!!
ftec
Viestit: 7
Liittynyt: 20 Touko 2010 06:57
Moottoripyörän malli: K1200RS

Re: Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja ftec »

Kävin vaihdattamassa mukana tuomani etukumin alta alle K1200RS fillariin, hinta oli tasapainotuksineen 25 euroa. Homma hoitui odottaessa ja Kumiveikon kanssa renkaista ja muusta pyöriin liittyvästä rupatellessa kun olin etukäteen sopinut ajan. Komppaan Kumiveikkoa ja suodattimet tilauksessa hänen kauttaan nyt myös. Tällaisia pikkupajoja pitää tietysti tukea.

EDIT: Tämä ketju on ehkä hieman väärässä paikassa, kun on matkailuotsikon vinkkien alla?
K1200RS -00
Avatar
desmo
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:51
Moottoripyörän malli: Paris Dakar
Paikkakunta: Helsinki

Re: Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja desmo »

Komppaan myös, ja muistaakseni TFMK:n jäsenenä sai -% renkaan hinnasta.
jos tietää mitä etsii, löytää vain sen
pertsa
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Maalis 2009 19:46
Moottoripyörän malli: BMW R1200R

Re: Edullista rengaspalvelua pääkaupunkiseudulla

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Samoin myös, pelkästään positiivista kerrottavaa Kumiveikosta.
Matalalla Profiililla saa asiakkaita, suosittelen lämpimästi.

pertti halenius
pertsa
R 1200 R
R 80 R
Vastaa Viestiin