Sivu 1/1

onko järkee vai ei, K 1100 LT ?

Lähetetty: 01 Heinä 2009 17:24
Kirjoittaja samu30
Kertokaahan "länsipyöräilijät" pinttyneelle japsistille perustietoa otsikossa olevasta pyörästä.
En ole kuuna päivänä ajatellut ajavani sakemannilla, mutta 80-luvulta harrastaneena, olen ajellut kyykyillä ja kustomeilla, enkä vieläkään ole omistanut pyörää jolla olisi ollut nautinto ajaa 50 km:n jälkeen.

Kädet väsyy, jalat väsyy, tärinät puuduttaa, tehottomuus, tuulen tuiverrus, jne...
Japseista löytyy Pan Eurooppa ja Jammu 900 Diversiooni. Mutta nekin liian korkeita minulle.

Eli tietoa saa laittaa Bemarien eri malleista, hyvistä ja huonoista puolista. Tarjolla olisi otsikon mukainen peli, mallia -92, ajettu 70 tkm, jota pääsen testaamaan viikon kuluttua. Onko siitä matkapyöräksi, entä korkeus ( olen 175cm), voiko mahdollisesti madaltaa, miten kaksi päällä???

Luin foorumia, mutta jos sais tiivistettyä tietoa tähän, kiitos.

Re: onko järkee vai ei, K 1100 LT ?

Lähetetty: 03 Heinä 2009 10:03
Kirjoittaja Ismo Vaara
samu30 kirjoitti:Kertokaahan "länsipyöräilijät" pinttyneelle japsistille perustietoa otsikossa olevasta pyörästä.
En ole kuuna päivänä ajatellut ajavani sakemannilla, mutta 80-luvulta harrastaneena, olen ajellut kyykyillä ja kustomeilla, enkä vieläkään ole omistanut pyörää jolla olisi ollut nautinto ajaa 50 km:n jälkeen.

Kädet väsyy, jalat väsyy, tärinät puuduttaa, tehottomuus, tuulen tuiverrus, jne...
Japseista löytyy Pan Eurooppa ja Jammu 900 Diversiooni. Mutta nekin liian korkeita minulle.

Eli tietoa saa laittaa Bemarien eri malleista, hyvistä ja huonoista puolista. Tarjolla olisi otsikon mukainen peli, mallia -92, ajettu 70 tkm, jota pääsen testaamaan viikon kuluttua. Onko siitä matkapyöräksi, entä korkeus ( olen 175cm), voiko mahdollisesti madaltaa, miten kaksi päällä???

Luin foorumia, mutta jos sais tiivistettyä tietoa tähän, kiitos.
Erittäin hyvä valinta, mutta: Jos sulla on taipumusta värinöiden aiheuttamaan puutumiseen, kannattaa tehdä piiitkä koeajo ko. vermeellä. Vaikka tanko ja tapit ovat kumivaimennettuja, pyöräyksilöissä on huomattavia eroja värinöiden suhteen.

Ruotsin poliisi poisti käytöstä K1100:t ja siirtyi K75:iin, työterveyssyistä!