Sivu 1/1

K1:n penkin irrotus

Lähetetty: 23 Heinä 2009 07:47
Kirjoittaja HeikkiL
Omistajan käsikirja hukassa (tiedä, vaikka olisi penkin alla...), joten saa kysellä tyhmiä: miten irtoaa K1:stä istuin?

Re: K1:n penkin irrotus

Lähetetty: 23 Heinä 2009 08:16
Kirjoittaja Ismo Vaara
Vasemman sivuluukun alla on vetonappi joka vaijerin välityksellä avaa mekanismin. Satula nousee kokonaan irti etuosa ensin.
K1:ssä on paras kate mitä on "koskaan" valmistettu. Aikanaan oli pienin ilmanvastuskerroin kuljettajan istuessa pyörän päällä.

Ehjä kokomusta satula löytyy, sekä aihio vaikka sähkölämppärisatulaa rakentavalle.

Re: K1:n penkin irrotus

Lähetetty: 23 Heinä 2009 08:18
Kirjoittaja HeikkiL
Ismo Vaara kirjoitti:Vasemman sivuluukun alla on vetonappi joka vaijerin välityksellä avaa mekanismin. Satula nousee kokonaan irti etuosa ensin.
K1:ssä on paras kate mitä on "koskaan" valmistettu. Aikanaan oli pienin ilmanvastuskerroin kuljettajan istuessa pyörän päällä.
Niinpä tietysti minun tuurillani... Nyt pitää sitten hurauttaa lukkokaupan kautta, jossa saavat tiirikoida sivuhanskalokerot auki - ilmeisesti virtalukko jossain vaiheessa vaihtunut ja pyörän avain ei passaa lokeroiden lukkoihin.

EDIT: Avaimet löytyi ja lokerot aukesi. Siellähän se penkinavausvipstaakikin oli. Kiitokset taas Ismolle!

Re: K1:n penkin irrotus

Lähetetty: 23 Heinä 2009 15:19
Kirjoittaja HeikkiL
Kunkku kirjoitti:
HeikkiL kirjoitti:Omistajan käsikirja hukassa (tiedä, vaikka olisi penkin alla...), joten saa kysellä tyhmiä: miten irtoaa K1:stä istuin?
No hetikö sitä pitää olla purkamassa?!! Ajettavaksi se on tarkoitettu.
No itse asiassa penkki pitää saada irti, jotta saa kauhukahvan irti, jotta sen tilalle saa tarakan, jotta saa hieman enemmän tavaraa mukaan, jotta pääsee ajamaan vähän pitemmälle.