Eipähän ole ennen ollut moottoripyörästä ollut näin vaikeaa
irroittaa etupyörä? Eli pitääkö R 1100 RT:n jarrusatulat purkaa
ennenkuin pyörän saa irti, vai onko parempi ehdotus esim.
jarruletkujen irroitus ja satulat paikallaan renkaan vaihtoon?
R 1100 RT etupyörä
R 1100 RT etupyörä
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
- Kopf
- Viestit: 97
- Liittynyt: 20 Syys 2009 21:53
- Moottoripyörän malli: R1100RS
- Paikkakunta: Taivalkoski
Re: R 1100 RT etupyörä
Jep. Satulat irti ja tilan mukaan, jos keulaa ei saa tarpeeksi ylös, lokarin etuosa irti... ei se oo iso homma.
R 1100 RS -92
Re: R 1100 RT etupyörä
Juu, niinhän se normaalisti menee, mutta kun se satula ei mahdu
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois?
Eipä ollut muuta mahdollisuutta kuin avata satula kahteen osaan?
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois?
Eipä ollut muuta mahdollisuutta kuin avata satula kahteen osaan?
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
Re: R 1100 RT etupyörä
No niin, sain Kaitsulta asiantuntemusta ongelmaan ja eihän se olekaan
mikään ongelma kun painaa männät aivan sisään niin se satula mahtuu
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois, kuulemma nippanappa.
Pitihän se arvata ettei se voi olla niin huonosti suuniteltu onhan se BMW.
mikään ongelma kun painaa männät aivan sisään niin se satula mahtuu
taittumaan sieltä jarrulevyn ja vanteen välistä pois, kuulemma nippanappa.
Pitihän se arvata ettei se voi olla niin huonosti suuniteltu onhan se BMW.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R
Re: R 1100 RT etupyörä
Laitoin etupyörän takaisin niin että satulat levyjen päälle ilman paloja ja kiinni
teleskooppiin.Ja vasta sitten jarrupalat paikoilleen. Tilaa oli mukavasti ja helppo
työskennellä.
teleskooppiin.Ja vasta sitten jarrupalat paikoilleen. Tilaa oli mukavasti ja helppo
työskennellä.
pertsa
R 1200 R
R 80 R
R 1200 R
R 80 R