K75:n sytyksestä...

K-sarjan pyörät
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

K75:n sytyksestä...

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Onko K75:n puolien järjestys sama kuin sylinterien? Elikkäs eka pytty - eka puola...jne. Puolissa kun ei ole numerointeja, niinkuin K100:ssa.
Kaverin ostamaan pyörään joku sankari oli tehnyt itse tulpanjohdot "mopotyyliin" ja meno lakkasi. Vaihdetaan orkkis johdot, niin eiköhän pörähdä... ellei sitten ole jo mennyt syttyboxi paskaks, kun vastukset ovat olleet mitä sattuu! :evil:
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
BlacK75
Viestit: 79
Liittynyt: 11 Kesä 2009 20:48
Moottoripyörän malli: R1100S
Paikkakunta: Klaukkala

Re: K75:n sytyksestä...

Viesti Kirjoittaja BlacK75 »

Kyllä ne järjestyksessä menee ja alkuperäisissä johdoissa on värikooditkin pituuden lisäksi helpottamaan asennusta (ensimmäiseen sylinteriin musta/sininen, kakkossylinteriin musta/punainen ja kolmoseen musta/vihreä).

Antti
current: BMW R1100S
ex: Kraftrad BMW K75

Wind in your hair, bugs in your teeth... this is about the journey, not the destination
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: K75:n sytyksestä...

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Kiitttooss, näin arvelinkin.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Vastaa Viestiin