Navigaattori

K-sarjan pyörät
lato17
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Touko 2006 21:06

Navigaattori

Viesti Kirjoittaja lato17 »

Osaisikohan joku neuvoa seuraavanlaisessa ongelmassa? Olen ajatellut asentaa navigaattorin K 1200 LT:n. Koska Bemarin oma navigaattori on niin kallis, ajattelin ostaa lähikioskilta Garminin (Quest 2). Onko vinkkejä kuinka äänen saa kuulumaan V.O.I.C.E.:n kautta suoraan kypärään ja onko käsitystä mistä virta kannattaa "ryöstää"?
vihaan salasanoja
Viestit: 31
Liittynyt: 28 Helmi 2006 20:10

Re: Navigaattori

Viesti Kirjoittaja vihaan salasanoja »

lato17 kirjoitti:Osaisikohan joku neuvoa seuraavanlaisessa ongelmassa? Olen ajatellut asentaa navigaattorin K 1200 LT:n. Koska Bemarin oma navigaattori on niin kallis, ajattelin ostaa lähikioskilta Garminin (Quest 2). Onko vinkkejä kuinka äänen saa kuulumaan V.O.I.C.E.:n kautta suoraan kypärään ja onko käsitystä mistä virta kannattaa "ryöstää"?
omassa pyörässäni on tom tomin rider, edellinen pyörässä kiinni ollut laite oli garmini. virran otin suoraan akusta liittimillä asennustelineeseen, se on asennettu kiinni tuulilasiin ja toimii hienosti ja on suoraan näkökentässä. onko se garmini vesitiivis..... mitä maksaa karttojen päivitys ja millainen muistikortti ja karttojen päivitykset siihen on saatavissa, siihen nimittäin menee paperirahaa ja paljon, jos laitteen muistiin ei sovi kuin suomi kerrallaan niin ostele niitä kalliita kortteja euroopan matkalle repullinen mukaan. tom tomiin saa koko euroopan yhdelle muistikortille.......... sopii ne johonkin garminiinkin mutta se vesitiiveys ja helppokäyttöisyys ovat kyllä todella tärkeitä juttuja... ja kokemusperäisesti voin kertoa että sateen tom tom kestää mainiosti. ja on se helppokäyttöisyyskin asia jota enemmän ajavan ainakin itse asrvosta. tom tomia rideriä saa nyt skandinavian kartalle sellaiseen viiteensataan, ja mukana paketissa on bluetooht vehkeet jolla saa langattomasti ajo - ohjeet kypärään. siihen saa myös bluetooht puhelimen toimimaan tom tomi kautta. laitteen hankinnassa täytyy tehdä myyjälle paljon tyhmiä kysymyksiä niin kyllä se oikea sitten löytyy.

garminissa on paljon ominaisuuksia joita tom tomissa ei ole ja päinvastoin mutta mieti mitä haluat ja tee päätös sen mukaan.

åke
ossy-57
Viestit: 51
Liittynyt: 10 Huhti 2006 22:14
Moottoripyörän malli: R1100GS, R100
Paikkakunta: Sysmä

Viesti Kirjoittaja ossy-57 »

Ostinpa Tompan, hyvin pelitti 4 päivää, tänään napsahti kuopassa kiinnitysteline keskeltä halki. Onneksi vanhana pessimistinä olin laittanut kameran remmillä varmistuksen pleksin jalkaan niin ei maahan asti pudonnut. Toivottavasti takuut pelaa, ja yleensä Gigantissa on pelannut. Kyllä uusia reittejä on löytynyt ja paljon, varsinkin maaseudulla, tarttee vissiin vahvistaa housunpuntteja ettei koirat pääse puremaan jalkaan asti kun menee ihmisten pihojen läpi. ( ja vielä on kokeilematta GS.ssä)
Minäkö? Ei pidä paikkaansa.
Vastaa Viestiin