Käväisin Lahden raviradalla nyt viikonloppuna (14...15.5) pidettävässä "Orimattilan" rompetorilla.
Siellä oli vanhaa bokseritavaraa myynnissä.
Esim R 80:n rempattu kone, sylintereitä, kansia venttiilinkoppia, tankkeja....
Myös joitain R 60/2:n osia.
"Orimattilan" rompetorilla myynnissä vanhaa bokseritavaraa
"Orimattilan" rompetorilla myynnissä vanhaa bokseritavaraa
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
R100RT
R60/2
R35
- Ismo Vaara
- Viesti:
Re: "Orimattilan" rompetorilla myynnissä vanhaa bokseritavar
Ohhoh! Joku on lähtenyt oikein rompetorille, HYVÄ!
Paljonko maksoi tuo "rempattu kone"?
Jos itse lähtisin rompetorille myymään, moottorit olisivat viimeiset mitkä ottaisin mukaan. Ei kukaan osta laitetta, minkä voi aina korjata pikkurahalla.
Paljonko maksoi tuo "rempattu kone"?
Jos itse lähtisin rompetorille myymään, moottorit olisivat viimeiset mitkä ottaisin mukaan. Ei kukaan osta laitetta, minkä voi aina korjata pikkurahalla.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Moottorin hinta oli 600 euroa, ja muutenkin hinnat näyttivät olevan ulosheittotasoa!
Myyjät kai tyhjentävät autotalliaan, ettei jää kuolinpesän vaivoiksi!
Myyjät kai tyhjentävät autotalliaan, ettei jää kuolinpesän vaivoiksi!
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
R100RT
R60/2
R35
Kone tuli mulle,ja kiinnilaiton jälkeen heitin koelenkin Tukholmaan ja Haaparannan kautta takas stadiin.N.3000km ja toimi moitteetta Ainoa miinus oli kahdet ylinopeus-sakot Molemmat Suomen puolella.Kiitokset moottorin myyjälle ja startin lainaajalle ja Ismolle teknisistä neuvoista/osista.
Startti tarviis vielä "palauttaa"Asia hoidetaan.
Terv.Timo
Startti tarviis vielä "palauttaa"Asia hoidetaan.
Terv.Timo