Keltanokka kyselee K1200LT
Lähetetty: 18 Kesä 2011 21:07
Olen omistanut Bemarin yhden vuorokauden. Mukana saksankielinen manuaali. Muutama kysymys ennen kuin opiskelen enemmälti saksaa.
1. Saako jostain suomenkielisen version manuaalista?
2. Yritin kokeilla pakkia. En saanut syttymään edes mittaristoon R-valoa? Mielestäni tein ohjeen mukaan. Moottori käyntiin, vipu R-asentoon jne.
3. Kuuluuko sivuseisontatuen olla niin jäykkä? Vaatii aikalailla voimaa saattaa se oikeaan asentoon. Kaadoin tänään pyörän p-paikalla kun seis.tuki ei ollutkaan kunnolla alla. En saanut yksin ylös Kumipuskuri sivussa on hyvä!
Käyttökokemuksia. Ajelin 5 kesää Suzuki Intruder 1500:lla. Eli vaihdoin customista matkakameliin. Tämä tuntuu tietenki enemmän kahden matkapyörältä, vaikka kyllä Intikallakin ajeli matkaa. Polttoaineen kulutus tippui 1,5-2 ltr. Tehoja hiukan enemmän, vaikka iiinekselläkin ehti tarpeisiini. Miellyttävä kokemus on rivinelosen joustavuus v-twiniin verrattuna. Nautin tietysti varusteista, cruiseri, ajotietsikka. Vaihteet menevät päälle sivistyneesti Herrasmiehen kulkine kaiken kaikkiaan.
1. Saako jostain suomenkielisen version manuaalista?
2. Yritin kokeilla pakkia. En saanut syttymään edes mittaristoon R-valoa? Mielestäni tein ohjeen mukaan. Moottori käyntiin, vipu R-asentoon jne.
3. Kuuluuko sivuseisontatuen olla niin jäykkä? Vaatii aikalailla voimaa saattaa se oikeaan asentoon. Kaadoin tänään pyörän p-paikalla kun seis.tuki ei ollutkaan kunnolla alla. En saanut yksin ylös Kumipuskuri sivussa on hyvä!
Käyttökokemuksia. Ajelin 5 kesää Suzuki Intruder 1500:lla. Eli vaihdoin customista matkakameliin. Tämä tuntuu tietenki enemmän kahden matkapyörältä, vaikka kyllä Intikallakin ajeli matkaa. Polttoaineen kulutus tippui 1,5-2 ltr. Tehoja hiukan enemmän, vaikka iiinekselläkin ehti tarpeisiini. Miellyttävä kokemus on rivinelosen joustavuus v-twiniin verrattuna. Nautin tietysti varusteista, cruiseri, ajotietsikka. Vaihteet menevät päälle sivistyneesti Herrasmiehen kulkine kaiken kaikkiaan.