Tunnistatko tämän "suihkumoottorin" pienoismallin joka oli kiinnitetty etuvilkun
yläpuolelle, onneksi liimatarralla joka oli helppo irroittaa. Pyörä on R1150GS ja näitä
muovisia " moottoreita " oli kaksi, yksi kummallakin puolella. Pyörä kävi yhtä hyvin ilman
"apumoottoreita" joten en viitsinyt riskeerata että joku pääsisi kysymään mitä ne ovat enkä osaisi vastata.
Tunnistatko?
Tunnistatko?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- hukki
- Viestit: 77
- Liittynyt: 17 Helmi 2006 07:48
- Moottoripyörän malli: K100LT ,R26
- Paikkakunta: Maaninka
Re: Tunnistatko?
Eikös tuo ole semmoinen hirvipilli joka toimii yhtä hyvin kuin se kuuluisa venäläinen sininen P##seen suristin
___________________________
Pekka Hakkarainen
K100LT & R26
-life is too short to drink bad wine-
Pekka Hakkarainen
K100LT & R26
-life is too short to drink bad wine-
Re: Tunnistatko?
Se putkilo siinä on juurikin venäläinen p**seensuristin. Niiden myynti romahti syystä tai toisesta ja tuotanto lopetettiin. Onneksi suomalainen kauppamies sai ostettua loput suristimet, liimasi ne jalustaan ja möi täällä autojen konepelleille (ja näköjään motskareihinkin) asennettavana hirvenkarkottimena.
§
§
Re: Tunnistatko?
En voi uskoa niitä venäläisvalmisteisiksi, olen nimittäin tuonut ne Ruotsista ja toiseen
päähän on painettu teksti " Front ". Näillä näkymin olen kuitenkin valmis luopumaan molemmista
veloituksetta joten nyt kannattaa toimia!
päähän on painettu teksti " Front ". Näillä näkymin olen kuitenkin valmis luopumaan molemmista
veloituksetta joten nyt kannattaa toimia!
Re: Tunnistatko?
Tuo on aika vanha keksintö. Mulla on joku -80 luvun alun Tekniikan Maailma jossa noita testataan ihan laboratorio-olosuhteissa. Tuomittiin toimimattomaksi.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Tunnistatko?
Tsot, tsot, pojat, pooojat!
Tuotehan on ollut hyvä, tuottanut keksijälleen/markkinoijalleen ehkä miljoonia?
Toisin on ollut BMW:llä. Ehkä huippu saavutettiin keksimällä "peräaukoton" perä? Siis perä ilman öljyn täyttö- ja poistoaukkoja. Taisi olla vajaan vuoden valmistuksessa?
Toinen järjen kukkanen on ollut valita K1200 LT:n perään C3:n(normaalia väljemmät) laakerit ja vetää ne jo tehtaalla liian tiukalle shimmauksella. Tuloksena on ollut toistuvia perärikkoja. Eikä kukaan ole oppinut mitään... Noh, mallihan on jo poistunut tuotannosta.
Tuotehan on ollut hyvä, tuottanut keksijälleen/markkinoijalleen ehkä miljoonia?
Toisin on ollut BMW:llä. Ehkä huippu saavutettiin keksimällä "peräaukoton" perä? Siis perä ilman öljyn täyttö- ja poistoaukkoja. Taisi olla vajaan vuoden valmistuksessa?
Toinen järjen kukkanen on ollut valita K1200 LT:n perään C3:n(normaalia väljemmät) laakerit ja vetää ne jo tehtaalla liian tiukalle shimmauksella. Tuloksena on ollut toistuvia perärikkoja. Eikä kukaan ole oppinut mitään... Noh, mallihan on jo poistunut tuotannosta.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-