Sivu 1/1

R1200GSA

Lähetetty: 16 Marras 2011 20:14
Kirjoittaja Lurppakorva
Ajettu 28 251km ja perän isolaakeri paskana.
Mulla on ollut joskus Pannonia jolla oli ajettu tuplamäärä ja laakerit kunnossa.
Parempiajella bussireittejä jotta pääsee takaisin kotio kun masiina sanoo kaput.
Se siitä saksalaisesta laadusta. :evil:

Re: R1200GSA

Lähetetty: 16 Marras 2011 20:45
Kirjoittaja kamale
1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!

Re: R1200GSA

Lähetetty: 16 Marras 2011 21:34
Kirjoittaja Kulkuri
R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri

Re: R1200GSA

Lähetetty: 17 Marras 2011 10:20
Kirjoittaja Ismo Vaara
Kulkuri kirjoitti:R1100RT ajettu 98700 km ei ongelmia.
Kulkuri
kamale kirjoitti:1200CL:llä ajettu vajaat 70000km ja ei ongelmia!
Miksi verrata pyöriä joissa on täysin erilaiset perät?
Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?

Mutta olen kyllä samaa mieltä, ettei BMW:n laatu ole enää sitä mitä se oli vielä 20-30 vuotta sitten. Ei lähelläkään!
Lurppakorva kirjoitti:Se siitä saksalaisesta laadusta. :evil:

Siinä laakerissa EI lue: Made in Germany. Lyön siitä vaikka vetoa! :lol:
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!? :wink:

Re: R1200GSA

Lähetetty: 18 Marras 2011 15:03
Kirjoittaja Lurppakorva
Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
:P

Re: R1200GSA

Lähetetty: 18 Marras 2011 16:21
Kirjoittaja JyrkiJ
Ismo Vaara kirjoitti:Ehkä Lurppakorva olisi kiinnostuneempi jos joku kertoisi jonkun R1200GSA:n perän kestävyydestä jotain?
Uusien bemarien omistajat voisivat hiljalleen mieltää, että pyöränsä osat on tehty: Kiinassa, Taiwanissa, Intiassa, Puolassa, Ukrainassa, Portugalissa... Se perälaakeri voi olla tehty vaikka juuri Unkarissa!? :wink:
46000 km vasta takana eikä ongelmia.

Edit: Tarkennetaan vikalista. Kaksi ajovalon polttimoa uusittu ja etujarruputki takaisinkutsuna.

Enkä pelkää Unkaria muutenkaan; halvin mahdollinen Nokialainen on peräisin juuri sieltä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen jo puolenkymmentä vuotta... :)

Re: R1200GSA

Lähetetty: 18 Marras 2011 16:27
Kirjoittaja Pate
Lurppakorva kirjoitti:Jos joku tietää ja haluaa vielä kertoa mikä ja millainen se perän laakeri on niin haen sen laakerikaupasta itse ja pyydän kauppiaan toimittamaan parhaan mahdollisen laakerin minulle.
Jotenkin en halua enään sitä tehtaan ensiasennus laatua masiinaani.
:P
Jos pyöräsi on vm.-06-07 niin laakerin pitäisi olla tämän kokoinen.Ja sama näyttää olevan myös -08-09 malleissa.
http://www.thebigbearingstore.com/servl ... all/Detail

Re: R1200GSA

Lähetetty: 18 Marras 2011 23:06
Kirjoittaja Lurppakorva
-09 vuosimallia.
Kiitoksia Pate.Nyt menen kauppaan ja ostan/tilaan parhaan mahdollisen laakerin minkä rahalla saa.
:P

Re: R1200GSA

Lähetetty: 18 Marras 2011 23:24
Kirjoittaja kamale
Nopeasti löytyi apua yhteisiltä sivuiltamme, hienoa!

Re: R1200GSA

Lähetetty: 24 Tammi 2012 11:59
Kirjoittaja jukkap
Tämäkö se oikea laakeri on? 6013-2RS, 6013 2RS, 6013 RS, 6013RS, 6013-ZZ, 6013 ZZ, 6013ZZ, 6013 Z
Eli halkaisija sisä 65, ulko 100, lev 18mm.
Terv jp :)

Re: R1200GSA

Lähetetty: 24 Tammi 2012 21:48
Kirjoittaja fineve
R 1200 GS vm 2005 ajettu 85 000 km, ei peräongelmia.

Yläpään ohjauslaakerin vaihdettu viime viikonloppuna, kun vesi oli pilannut laakeria.
(FAG:n laadukas 2-rivinen kuulakeri alkuperäisenä ja myös nyt)