K-75 -93 On maili mittari. Käykö km mittari "heittämällä" tilalle?
Ajettu 90 tkm kardaani alkaa olla vaihto kunnossa ei näköjään rasvattu koskaan , mistä kannattaisi
kysellä uutta tai kunnostettua vanhaa ja hinnat?
Takaiskari hikoilee,mistä kannattaa kysellä ja hintaluokka?
Onks tietoo k75 rt -93 ?
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Käy. Multakin löytyy.
Onko "boorien" harjalla yhtään tasaista, vai jo kuluneet teräviksi?
Öhlins on paras, mutta kallein n. 1000€. Siitä saa kuitenkin myydessään aina sijoitustan takaisin, sillä se on ns. "ikuinen", elikkäs korjattavissa ja varaosia löytyy vanhoihinkin iskareihin. Suosittelen.
Onko "boorien" harjalla yhtään tasaista, vai jo kuluneet teräviksi?
Öhlins on paras, mutta kallein n. 1000€. Siitä saa kuitenkin myydessään aina sijoitustan takaisin, sillä se on ns. "ikuinen", elikkäs korjattavissa ja varaosia löytyy vanhoihinkin iskareihin. Suosittelen.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Mailimittarissa on kyllä km asteikkokin ja toimii kelloa lukuunottamatta . Muuten vaan "tökkii" tuo
maili mitoitus ja kun en ole koskaan ollut ns Englantilais mielinen. Saksan Ebaysta saisi käytettyä
n 200 - 300 e . Voisihan tuota mailimittaria kaupata takaisin Englannin suuntaan?
Boorit on selvästi hieman kuluneet ei kuitenkaan terviksi , enemmänkin syöpyneet kosteudessa?
Hyvä käytettykin menisi kun vaan löytäisi ja uuden hinnoista en tiedä . Kallis?
Öhlinsihän on varmaan hyvä ja laadukas vaimennin , vaan onko se niin hyvä että kannattaa n 1000 e siitä maksaa , eikö etuvaimennuksenkin silloin pitäisi olla huippuun säädetty?
Saksan Ebayssa kaupataan esim uutta Wilbersiä 530 Ecoline n 310 e + postikulut , luulisi
silläkin pärjäävän ja voiko ero iskareissa olla niin iso?
maili mitoitus ja kun en ole koskaan ollut ns Englantilais mielinen. Saksan Ebaysta saisi käytettyä
n 200 - 300 e . Voisihan tuota mailimittaria kaupata takaisin Englannin suuntaan?
Boorit on selvästi hieman kuluneet ei kuitenkaan terviksi , enemmänkin syöpyneet kosteudessa?
Hyvä käytettykin menisi kun vaan löytäisi ja uuden hinnoista en tiedä . Kallis?
Öhlinsihän on varmaan hyvä ja laadukas vaimennin , vaan onko se niin hyvä että kannattaa n 1000 e siitä maksaa , eikö etuvaimennuksenkin silloin pitäisi olla huippuun säädetty?
Saksan Ebayssa kaupataan esim uutta Wilbersiä 530 Ecoline n 310 e + postikulut , luulisi
silläkin pärjäävän ja voiko ero iskareissa olla niin iso?
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Mä olen noista testatuista mittaripaketeista(koko mittaristo) pyytänyt n.350€. Muista myös, että ABS-malleissa mittaristo on omansa.miurami kirjoitti:Mailimittarissa on kyllä km asteikkokin ja toimii kelloa lukuunottamatta . Muuten vaan "tökkii" tuo
maili mitoitus ja kun en ole koskaan ollut ns Englantilais mielinen. Saksan Ebaysta saisi käytettyä
n 200 - 300 e . Voisihan tuota mailimittaria kaupata takaisin Englannin suuntaan?
Boorit on selvästi hieman kuluneet ei kuitenkaan terviksi , enemmänkin syöpyneet kosteudessa?
Hyvä käytettykin menisi kun vaan löytäisi ja uuden hinnoista en tiedä . Kallis?
Öhlinsihän on varmaan hyvä ja laadukas vaimennin , vaan onko se niin hyvä että kannattaa n 1000 e siitä maksaa , eikö etuvaimennuksenkin silloin pitäisi olla huippuun säädetty?
Saksan Ebayssa kaupataan esim uutta Wilbersiä 530 Ecoline n 310 e + postikulut , luulisi
silläkin pärjäävän ja voiko ero iskareissa olla niin iso?
Kardaani saattaa mennä vielä monta vuotta, mutta tietysti näkemättä on vaikea arvioida. Uusi on kallis. Myllyman Repalla on käytettyjä ja korjattuja, kysy häneltä.
Kyllähän kaikilla pärjää, jos asenne/vaatimustaso on oikea. Ei Wilbers huono ole.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Ja jos Wilbers:iin päädyt niin laita samalla keulaan niiden progressiiviset jouset jotka on ~90€ niin saat keulankin paremmaksi!Ismo Vaara kirjoitti:Mä olen noista testatuista mittaripaketeista(koko mittaristo) pyytänyt n.350€. Muista myös, että ABS-malleissa mittaristo on omansa.miurami kirjoitti:Mailimittarissa on kyllä km asteikkokin ja toimii kelloa lukuunottamatta . Muuten vaan "tökkii" tuo
maili mitoitus ja kun en ole koskaan ollut ns Englantilais mielinen. Saksan Ebaysta saisi käytettyä
n 200 - 300 e . Voisihan tuota mailimittaria kaupata takaisin Englannin suuntaan?
Boorit on selvästi hieman kuluneet ei kuitenkaan terviksi , enemmänkin syöpyneet kosteudessa?
Hyvä käytettykin menisi kun vaan löytäisi ja uuden hinnoista en tiedä . Kallis?
Öhlinsihän on varmaan hyvä ja laadukas vaimennin , vaan onko se niin hyvä että kannattaa n 1000 e siitä maksaa , eikö etuvaimennuksenkin silloin pitäisi olla huippuun säädetty?
Saksan Ebayssa kaupataan esim uutta Wilbersiä 530 Ecoline n 310 e + postikulut , luulisi
silläkin pärjäävän ja voiko ero iskareissa olla niin iso?
Kardaani saattaa mennä vielä monta vuotta, mutta tietysti näkemättä on vaikea arvioida. Uusi on kallis. Myllyman Repalla on käytettyjä ja korjattuja, kysy häneltä.
Kyllähän kaikilla pärjää, jos asenne/vaatimustaso on oikea. Ei Wilbers huono ole.
Kari
- BlacK75
- Viestit: 79
- Liittynyt: 11 Kesä 2009 20:48
- Moottoripyörän malli: R1100S
- Paikkakunta: Klaukkala
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Mulla on alkuperäinen K75:n takaiskari tuolla autotallissa jouten. Muuten täysin toimiva mutta pohjaanlyöntikumi on hapertunut. Sillä pääsee ainakin alkuun, kiinnostaako?miurami kirjoitti: Öhlinsihän on varmaan hyvä ja laadukas vaimennin , vaan onko se niin hyvä että kannattaa n 1000 e siitä maksaa , eikö etuvaimennuksenkin silloin pitäisi olla huippuun säädetty?
Saksan Ebayssa kaupataan esim uutta Wilbersiä 530 Ecoline n 310 e + postikulut , luulisi
silläkin pärjäävän ja voiko ero iskareissa olla niin iso?
current: BMW R1100S
ex: Kraftrad BMW K75
Wind in your hair, bugs in your teeth... this is about the journey, not the destination
ex: Kraftrad BMW K75
Wind in your hair, bugs in your teeth... this is about the journey, not the destination
Re: Onks tietoo k75 rt -93 ?
Englannista Motorworksiltä
Iskarit
Hagon myös vaimennuksen säädöllä ja korjattava 299,50 puntaa
Ikon 321,70 puntaa
Hyviksi noitakin on kehuttu, joka tapauksessa parempia kuin alkuperäinen, mutta Öhlins lienee omaa luokkaansa.
Tuolta saa myös progressiivisia etujousia Hagon 80,12 puntaa.
Kardaani 254,20
Olen tilannut tuolta melko paljon osia ja toimitukset ovat pelanneet hyvin.
Voitele kardaanin spoorit autokäyttöön tehdyllä molybdeeni pitoisella vetonivelrasvalla. Niissä on ainakin riittävästi molybdeeniä. Yleisrasvoissa ei ole. Tai tilaa tuolta Optimol pastea.
Iskarit
Hagon myös vaimennuksen säädöllä ja korjattava 299,50 puntaa
Ikon 321,70 puntaa
Hyviksi noitakin on kehuttu, joka tapauksessa parempia kuin alkuperäinen, mutta Öhlins lienee omaa luokkaansa.
Tuolta saa myös progressiivisia etujousia Hagon 80,12 puntaa.
Kardaani 254,20
Olen tilannut tuolta melko paljon osia ja toimitukset ovat pelanneet hyvin.
Voitele kardaanin spoorit autokäyttöön tehdyllä molybdeeni pitoisella vetonivelrasvalla. Niissä on ainakin riittävästi molybdeeniä. Yleisrasvoissa ei ole. Tai tilaa tuolta Optimol pastea.