Morjensta. Kuinka usein tuon vanhan gessun startti kaipaa huoltoa, puslien uusimista tms?
Aikakirjojen mukaan startti on vaihdettu joskus 75tkm, nyt pyörällä rullattu 170tkm.
Terv.Ile
2V boxerin startin huolto?
- Pekkavee
- Viestit: 1252
- Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
- Paikkakunta: Vantaa
Re: 2V boxerin startin huolto?
No kai se kannattaisi ainakin purkaa ja putsata ja katsoa hiilien kuluneisuus jo noilla kilometreillä.ilmari kirjoitti:Morjensta. Kuinka usein tuon vanhan gessun startti kaipaa huoltoa, puslien uusimista tms?
Aikakirjojen mukaan startti on vaihdettu joskus 75tkm, nyt pyörällä rullattu 170tkm.
Terv.Ile
Pekka
Re: 2V boxerin startin huolto?
Juu elikkäs startti olikin vaihdettu 55tkm joten käyttöä on tullut 120tkm. Avasin startin mutta eipä sieltä mitäänm vikaa löytynyt. Päätypuslakaan ei ollut väljä mutta vaihdoin sen, kun uusi maksoi euron. Hiilet eivät olleet vaihtorajalla. Puhdistus ja uudet vaseliinit hammaspyörän harvakierteeseen. Meneekö vielä 120tkm?
T.Ile
P.s. Startti on Valeo, laatutuote Ranskasta.
T.Ile
P.s. Startti on Valeo, laatutuote Ranskasta.
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: 2V boxerin startin huolto?
Valeoissa lukee nykyisin usein "Made in Poland".
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-