R1150RS pleksi

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
jarvensi
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Helmi 2010 12:07

R1150RS pleksi

Viesti Kirjoittaja jarvensi »

Niin tai miksi tuota suojaa nyt sanoisi. Olen 190cm ja ikävästi leikkaa tuuli juuri ottaluun kohdalla. Istuinta olen pitänyt välillä alaasennossakin, mutta sitten on polvet koukussa. Sarvet olen siirtänyt aika eteen, mutta ei silläkään muuta vaikutusta ole kuin että kädet puutuvat enemmän. Kyllähän tuuli tietysti kuuluu moottoripyöräilyyn mutta välillä väsyy tuohon tuulen nyppimiseen. Onko olemassa pidempiä malleja, ei viitsisi hyvää pyörää vaihtaakaan kun nuo RT:t on niin hinnakkaita ja pidän toisaalta hieman nojaavasta ajoasennosta kun siirtää painoa pois alaselältä. Netissä on epämääräisiä kuvia mutta en tiedä niiden sopivuudesta, pyörä on 2002 mallia.Kiitoksia vinkkeistä etukäteen.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: R1150RS pleksi

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Wunderlichillä on jotain vaihtoehtoja
Wunderlich RS pleksejä

Pekka
:shock: :shock: :shock:
jarvensi
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Helmi 2010 12:07

Re: R1150RS pleksi

Viesti Kirjoittaja jarvensi »

kiitos, noita kun lähtee summassa yrittään niin ei tunnu välillä löytyvän mitään.
pappa
Viestit: 30
Liittynyt: 27 Maalis 2011 11:23

Re: R1150RS pleksi

Viesti Kirjoittaja pappa »

Mulla on ollut sama peli, tai kaksikin. Se on ehkä mukavin BEMU. Katte on hyvä, mutta tuulilasi aiheuttaa pyörteitä jonkin verran. MRA säädettävä, onko se nyt varrio, toimii ehkä parhaiten. Siinä on riittävän suuri ilmarako joka ohjaa osan ilmasta tuulilasin sisäpuolelle ja pienentää paine-etoa etu-takapuolen välillä, ja myös pyörteisyyttä.
Sinun mittaisella kuvittelisin että paras tulos saavutettavan sopivan matalalla ja riittävän leveällä tuulilasilla, Jolloika kypärän yläosa on tasaisessa virtauksessa ja kypärän alle ei tule häiritseviä pyörteitä: MRA ja alin asento+ korvatulpat
Vastaa Viestiin