BMW laatu
BMW laatu
On niin hiljaista että laitan kommentia.
Ystäväni (HD-mies) joko on PeterPan Biken matkalla Austraaliassa viestitti.
Ryhmässä on kaksi R1200GS pyörää, (itse olen bmw mies), joista toisessa hajosi perä ja toinen sylkee öljyt pihalle.
HD: tä on useita ja yhdessä on irronnut vaihde poljin.
BMW:t melko uusia ja HD:t lähes 100tkm ajettuja.
Ryhmässä on kaksi R1200GS pyörää, (itse olen bmw mies), joista toisessa hajosi perä ja toinen sylkee öljyt pihalle.
-
- Moottoripyörän malli: R1200GSA
Re: BMW laatu
Myönnän että aivan uskomattomia paskoja ovat nykyisin.
- Mikki
- Moottoripyörän malli: R75/5 & R100GS
VASTA LAUSE!!!
Ei oo huanontunu laatu yhtään, toi emännänkin R75/5 on ihan yhtä hyvä kun sillon 70' luvun alussa!
Ei oo huanontunu laatu yhtään, toi emännänkin R75/5 on ihan yhtä hyvä kun sillon 70' luvun alussa!
Ilmeisesti pappa tuolla aloitusviestillä provosoi vaan porukkaa tänne inttämään BMW:n laadusta
Kyllähän kaikki tällä foorumilla tietää että mikä kestää ja mikä on putkikehikkoon lätkäisty maamoottori
Kyllähän kaikki tällä foorumilla tietää että mikä kestää ja mikä on putkikehikkoon lätkäisty maamoottori
Mikä ihmeen HD( yksi naurava pää )?
HD on lyhennys sanoista Hevi DuunausRaffe kirjoitti:Mikä ihmeen HD( yksi naurava pää )?
- hlpvu8
- Moottoripyörän malli: R1200GS
Ja BMW = Beer Motorcycles Women.
Opin tuon tällä viikolla ja uskon sen olevan taivahan tosi.
Opin tuon tällä viikolla ja uskon sen olevan taivahan tosi.
Pertsa, Free Artist of Life
Taidat olla poikamies? Ukkomiehet kirjoittaa "Beer,Motorcycles,Wife" kotirauhan säilyttämiseksi.
- Ismo Vaara
- Viesti:
On huonontunu! Muutama aika sitten asiakas soitti mulle ja kertoi: "Ostin uuden Bemarin ja heti meni rikki!" Kaveri oli ostanut vuonna -74 uuden R75/5:n ja ajanut sillä vasta 350000km. Osti multa käytetyn sylinterinkannen, kun oli omasta tippunut seetirengas männänpäälle.Mikki kirjoitti:VASTA LAUSE!!!
Ja ei kun leuka rintaan ja keula kohti uusia pettymyksiä!
Noh! Niissä uusissa Bemareissa on automaattinen itsetuhomekanismi, ettei vain hieno laite joudu ehjänä vihollisleiriin!
PS: "Vanhat pyörät ja nuoret naiset, luottopiski ja vanha viski!" Rodlandilainen(Onkimaa) sananlasku.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Pate kirjoitti:Ilmeisesti pappa tuolla aloitusviestillä provosoi vaan porukkaa tänne inttämään BMW:n laadusta
Juuri näin.
Mulla on ollut 7 kpl bemuja uusia ja vanhoja eikä yhtään perää tai muutakaan isompa vikaa, eikä merkittäviä pienempiäkään vikoja. Pyörillä on ajettu 40-100tkm.
Kaverillani 3 HD:tä kaikki uusia ja vain yhdestä moottori hajonnut totaalisesti.
- Ismo Vaara
- Viesti:
Harrastelijoita! Jos HD:stä irtoaa vaihdepoljin, se on vain huonosti hitsattu kiinni.pappa kirjoitti:On niin hiljaista että laitan kommentia.
Ystäväsi jätti sitten kertomatta, kuinka monta HD:tä on tarvittu, että saatiin yhteensä tuo 100tkm ajettua!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Aivan Ismo.
Keskustelu tosikoille ja veitkoille
Keskustelu tosikoille ja veitkoille
Ja sitten, kun nämä Amerikan ihmeet ja Saksan-seisojat on loppuunkaluttu niin kaivetaan Japanilainen valttikortti esille. Kaverin entisellä 1000cc Honda CBR:llä työnnetty kohta 160 tkm, kytkimen jouset vaihdettu+parit ketjut ja rattaat. Ja ainakin talviralli-veteraanit tietää Penan Goldwingin, +400 tkm.
Näin vanhan GS:n omistajana ei voi muuta kuin kadehtia moisia kilometrejä. Korjaillaan kartaania ja vaihdelootaa 100 tuhannen välein, hyvä jos niinkään kauaa kestää.
Niin mitä oli siis BMW-laatu 90 luvulla?
Terv.Ile
Näin vanhan GS:n omistajana ei voi muuta kuin kadehtia moisia kilometrejä. Korjaillaan kartaania ja vaihdelootaa 100 tuhannen välein, hyvä jos niinkään kauaa kestää.
Niin mitä oli siis BMW-laatu 90 luvulla?
Terv.Ile
Minusta on oikein mukavaa kun välillä jotain hajoaa.