Sivu 1/1

R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 21 Tammi 2012 13:44
Kirjoittaja Rocky
Minkälainen operaatio olisi ? Täytyykö sylinterinkannet irroittaa ja työstää ?

Re: R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 22 Tammi 2012 11:23
Kirjoittaja Raffe
Googleta " Max Bmw Motorcyclses " niin löydät kaikki mallit, varaosat ja varaosanumerot.
Nuo 40mm käyrät on ymmärtääkseni vain jossain vanhemmissa RS/RT malleissa mutta sopinee
suoraan pyöräsi kansiin? Tiivisterenkaat taas näkyy olevan eri varaosanrolla kuin 38mm käyriin.

Re: R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 24 Tammi 2012 09:47
Kirjoittaja Rocky
Raffe kirjoitti:Googleta " Max Bmw Motorcyclses " niin löydät kaikki mallit, varaosat ja varaosanumerot.
Tuollahan on hyvät sivut ja kuvat. Oletteko tilailleet osia tuosta butiikista vai saako niitä lähempää (näyttäisi olevan USA:ssa).

Re: R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 24 Tammi 2012 10:32
Kirjoittaja Ismo Vaara
Rocky kirjoitti:Minkälainen operaatio olisi ? Täytyykö sylinterinkannet irroittaa ja työstää ?
Tarvitsee.
Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta miksi?

Re: R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 27 Tammi 2012 09:27
Kirjoittaja Rocky
Ismo Vaara kirjoitti:
Rocky kirjoitti:Minkälainen operaatio olisi ? Täytyykö sylinterinkannet irroittaa ja työstää ?
Tarvitsee.
Asia ei minulle mitenkään kuulu, mutta miksi?
Koska se olisi hyvin järkevää :lol:

Re: R100 38mm käyrät 40mm:ksi ?

Lähetetty: 07 Maalis 2012 13:19
Kirjoittaja Rocky
Raffe kirjoitti:....Nuo 40mm käyrät on ymmärtääkseni vain jossain vanhemmissa RS/RT malleissa mutta sopinee
suoraan pyöräsi kansiin? Tiivisterenkaat taas näkyy olevan eri varaosanrolla kuin 38mm käyriin.
Pakoaukot näyttävät olevan ihan just 38mm putkille joten työstämättä kansia ei pakokäyriä voi vaihtaa 40mm:ksi. Ja eipä silti taida olla tarpeenkaan, kunhan kyselin. Aika hiljaista täällä....?!