Vastaus LT:n Navigaattori ongelmaan

K-sarjan pyörät
lato17
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Touko 2006 21:06

Vastaus LT:n Navigaattori ongelmaan

Viesti Kirjoittaja lato17 »

Koska kenelläkään ei tuntunut olevan tietoa asiasta, niin tässä lyhyt kuvaus: Karttavalo poistettu ja navigaattorin kiinnike pistää esille tästä aukosta sopivasti, asentaen navigaattorin juuri sopivasti mittariston yläpuolelle. Todella hyvä paikka näkökenttää ajatellen. Virta otettu suoraan karttavalon johdoista. Ääni tulee suoraan kypärään V.O.I.C.E.n kautta. Liitin äänelle löytyy matkustajan istuimen alta, mutta tähän tarvitaan välijohto jonka saa hankittua:www.motorrad-herden.de (info@motorrad-herden.de). Sieltä sai todella hyvää palvelua ja asiantuntemusta. Se siitä, jos joku kaipaa apua tai lisäselvityksiä, olen käytettävissä ja valmis lähettämään kuvia s-postissa. Hyvää kesää!
PekeBMW
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Tammi 2007 11:37
Moottoripyörän malli: K1200LT

LT:n navigaattori

Viesti Kirjoittaja PekeBMW »

Moe !

Itse olen Quest II:sen asentanut samaan paikkaan, kun tehdasasennettu BMW navigaattorikin on (http://www.linho.com/images/bmw/bmw055.jpg). En valinnut BMW:n navia a) koska se on tosi iso ja b) siinä ei ole patterikäyttöä ( toki voi repussa akkua kantaa ja sen jotenkin GPS:ään virittää,)
Mainitsemasi välijohto ( tai sen kytkentä ) kiinnostaa, sillä ajatus ei ole ottaa autotallin hyllyltä sitä cd-vaihtajaa matkaan, vaan kytkeä Mp3-soitin siihen satualn alla majailevaan 6-piikkiseen DIN-liittimeen.

T, Peke

PS. Mielelläni vastaanotan kuvan asennuksestasi, sillä sen Mp3-soittimen asennuksessa sitä voisin hyödyntää
Vastaa Viestiin