Tähän saakka ajellu customeilla, ja kenkinä motobootsit. Niissähän on aika runsas korko. Motomessuilla matkapyörien päällä kiikkuessa huomasin, että korkopa hinnaa jalkatappia kun jalkaa siirtelee vaihdepolkimen ylä/ala puolelle. Katsellu toisenlaisia ajosaappaita...
1) Näyttää olevan tasapohjaisia ja pienellä korolla.Kumpi kenkä on nopeampi vaihteen vaihdossa, jos eroa ylipäätään on?
2) Onko pohjan rakenteella (korko/ei korkoa) jotain muuta mystistä merkitystä?
3) Onko pohjan materiaalilla väliä? Eli onko jokin kenkä liukas bemarin jalkatapilla.
4) Miten hyvin K1600GT:n katteet suojaa jalkaa? Eli tarviiko jättää tilaa mummon villasukille.
Kiinnostaa TCX X-Five ja Lindstrands Champ tyyliset kengät. Onko kellään kokemuksia näistä tai sitten omakohtaisia suosituksia jostain muusta kengästä?