AJOSAAPASTA
Lähetetty: 01 Maalis 2012 23:26
Tähän saakka ajellu customeilla, ja kenkinä motobootsit. Niissähän on aika runsas korko. Motomessuilla matkapyörien päällä kiikkuessa huomasin, että korkopa hinnaa jalkatappia kun jalkaa siirtelee vaihdepolkimen ylä/ala puolelle. Katsellu toisenlaisia ajosaappaita...
1) Näyttää olevan tasapohjaisia ja pienellä korolla.Kumpi kenkä on nopeampi vaihteen vaihdossa, jos eroa ylipäätään on?
2) Onko pohjan rakenteella (korko/ei korkoa) jotain muuta mystistä merkitystä?
3) Onko pohjan materiaalilla väliä? Eli onko jokin kenkä liukas bemarin jalkatapilla.
4) Miten hyvin K1600GT:n katteet suojaa jalkaa? Eli tarviiko jättää tilaa mummon villasukille.
Kiinnostaa TCX X-Five ja Lindstrands Champ tyyliset kengät. Onko kellään kokemuksia näistä tai sitten omakohtaisia suosituksia jostain muusta kengästä?
1) Näyttää olevan tasapohjaisia ja pienellä korolla.Kumpi kenkä on nopeampi vaihteen vaihdossa, jos eroa ylipäätään on?
2) Onko pohjan rakenteella (korko/ei korkoa) jotain muuta mystistä merkitystä?
3) Onko pohjan materiaalilla väliä? Eli onko jokin kenkä liukas bemarin jalkatapilla.
4) Miten hyvin K1600GT:n katteet suojaa jalkaa? Eli tarviiko jättää tilaa mummon villasukille.
Kiinnostaa TCX X-Five ja Lindstrands Champ tyyliset kengät. Onko kellään kokemuksia näistä tai sitten omakohtaisia suosituksia jostain muusta kengästä?