Tuli laitettua Lindstrand Champ ajokengät. Hyvät kengät. Aika hyvin topattu eli kohtuu paksut ja jäykät. Toivottavasti löystyvät ajossa. Säädin vaihdepolkimen niin ylös kuin sen saa sitä pitkää tappia kiertämällä. Säätövara loppui ehkä 5 milliä kesken. Ei estä ajamista, mutta vaihtaminen olis sujuvampaa jos poljin olis ylempänä.
- Löystyykö ajokengät joustavammaksi? Ei ole kokemusta kuin custom-bootseista.
- Jos säätövara loppuu kesken, niin mitä on tehtävissä.
Vaihdepolkimen säätö
Re: Vaihdepolkimen säätö
Onko joku perehtyny seuraavaan? Osa 77, onko säädeltävissä eri asentoon ja siten vaihdepolkimen asento säädettävissä?
http://www.bikebandit.com/2010-bmw-k160 ... 4sch722172
http://www.bikebandit.com/2010-bmw-k160 ... 4sch722172
Re: Vaihdepolkimen säätö
Ongelma ratkesi Osa 77 on säädettävissä. Vaatii suojuksen, jossa on numero 6, irrottamisen. Onneksi ei tarvinnu katteita purkaa.
Re: Vaihdepolkimen säätö
Mitään ratkennut Jos osaa 77 nostaa ylemmäksi, niin vaihdepolkimesta lähtevä pitkä tappi ottaa pultteihin kiinni. Lisäksi vaihdepolkimen ja katteen väliin jää niin vähän tilaa, että alaspäin vaihtaminen tökkii. Kenkää ei saa kunnolla polkimelle. Ainoa vaihtoehto on laskea jalkatappeja hivenen alaspäin. Onko kellään kokemusta näistä:
Iliumin astinlaudat
http://iliumworks.com/Store_Detail.cfm? ... nfoID=5919" onclick="window.open(this.href);return false;
Suburban jalkatappien alentajat
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Iliumin astinlaudat
http://iliumworks.com/Store_Detail.cfm? ... nfoID=5919" onclick="window.open(this.href);return false;
Suburban jalkatappien alentajat
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vaihdepolkimen säätö
Selvisi kantapaan kautta että osaa 77 ei saa mennä säätelemään. Ainoa tapa säätää vaihdepoljinta on kiertää pitkää tappia. Mulle ei tuo säätövara riitä. Tilasin jalkatappien alentajat Suburbanilta. Toivottavasti saan jalan asennon kohdilleen.
Re: Vaihdepolkimen säätö
Tuli keväällä laitettua nämä
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html
Huomattava parannus eteenkin isommalle kaverille. Vois melkein sanoa, että nyt pyörästä tuli semmoinen kuin sen alun perin pitäisikin olla. Miellyttävämpi polvikulma. Tukevan ajosaappaan saa paremmin vaihdepolkimen alle kun tilaa tuli enemmän. Orkkis jalkatapin kanssa säätövara loppui kesken. Uutena K1600GT tuntui aavistuksen kiikkerältä. Käytös muuttui vakaammaksi kun painopiste laski hiukan. Kustantaa, koska päälle tulee alvit ja rahdit, mutta oli sijoituksen arvoinen.
http://www.suburban-machinery.com/K1600GTL.html
Huomattava parannus eteenkin isommalle kaverille. Vois melkein sanoa, että nyt pyörästä tuli semmoinen kuin sen alun perin pitäisikin olla. Miellyttävämpi polvikulma. Tukevan ajosaappaan saa paremmin vaihdepolkimen alle kun tilaa tuli enemmän. Orkkis jalkatapin kanssa säätövara loppui kesken. Uutena K1600GT tuntui aavistuksen kiikkerältä. Käytös muuttui vakaammaksi kun painopiste laski hiukan. Kustantaa, koska päälle tulee alvit ja rahdit, mutta oli sijoituksen arvoinen.
-
- Viestit: 341
- Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
- Moottoripyörän malli: K 1200 LT
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Vaihdepolkimen säätö
Joo, noita on LoTjakuskeilla käytössä aika monella ja pääsääntöisesti kaikki kehuu. Joillakin kuulemma raapii herkemmin jalkatapit maata, mutta siihen auttaa taas Öhlinsien vaihtaminen alle, eli ei pääse varustelukierre loppumaan...
t. pozo
t. pozo
LT:n parantelukuvia: https://mygoodoldlt.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2006: http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2010: http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan reissublogi 2011: http://finnstoccr2011.blogspot.com/