Mitä kytkimeksi? R1100RT
Mitä kytkimeksi? R1100RT
Aika tilailla osasia kytkimeen.
Olisi tarjolla öljynkestävää kytkinlevyä ja vahvempaa asetelmaa.
http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/ ... 5_30_CA_30" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta kattelin, on varmaan muuallakin eli saapi suositella muitankin hankinta paikkoja.
Tuo "parempi" asetelma kiinnostaisi, mutta tuleeko kytkimestä tulee mahdottoman jäykkä käyttää.
Jos löytyy kokemusta aiheesta ja siitä mitä kannattaa hankkia niin vinkit olisi tervetulleita.
A.S
Olisi tarjolla öljynkestävää kytkinlevyä ja vahvempaa asetelmaa.
http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/ ... 5_30_CA_30" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuolta kattelin, on varmaan muuallakin eli saapi suositella muitankin hankinta paikkoja.
Tuo "parempi" asetelma kiinnostaisi, mutta tuleeko kytkimestä tulee mahdottoman jäykkä käyttää.
Jos löytyy kokemusta aiheesta ja siitä mitä kannattaa hankkia niin vinkit olisi tervetulleita.
A.S
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
- Pekkavee
- Viestit: 1252
- Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
- Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Kyllähän toi perus kytkinlevykin toimii siinä sen 100.000 km, riippuen tietysti ajosta.
Jos se kampiakselin stefa vuotaa, se on vaan toinen ongelma, joka pitää hoitaa.
En oikein ymmärrä miksi siihen tuollainen heavy duty painelevy pitäisi laittaa. Onhan se jäykempi käyttääkin ilman muuta.
EBaystäkin noita kytkinlevyjä saa ihan edullisesti. Lucasia ja muuta. Sieltä minä ostin.
Noi pultit pitää kyllä ostaa merkkiliikkeestä, nehän kun ovat sitä venyvää sorttia.
Pekka
Jos se kampiakselin stefa vuotaa, se on vaan toinen ongelma, joka pitää hoitaa.
En oikein ymmärrä miksi siihen tuollainen heavy duty painelevy pitäisi laittaa. Onhan se jäykempi käyttääkin ilman muuta.
EBaystäkin noita kytkinlevyjä saa ihan edullisesti. Lucasia ja muuta. Sieltä minä ostin.
Noi pultit pitää kyllä ostaa merkkiliikkeestä, nehän kun ovat sitä venyvää sorttia.
Pekka
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Joo, ajatusmalli oli laittaa kaikki uutta jos mopotin joutuu katkaisemaan.
Merkistä ei kokemusta ennestään, paljoa sen enempää moottoripyöristä muutenkaan.
Lähinnä sen takia kyselin että tulee kerralla hyvä, sen verran tullut rassaus oppia vuosien saatossa ettei patentteja eikä puolipitoisia remontteja tehdä.Olisi mukavaa saada kytkimestä yhtä hyvä kuin alunperin, tai parempi jos mahdollista.
Merkistä ei kokemusta ennestään, paljoa sen enempää moottoripyöristä muutenkaan.
Lähinnä sen takia kyselin että tulee kerralla hyvä, sen verran tullut rassaus oppia vuosien saatossa ettei patentteja eikä puolipitoisia remontteja tehdä.Olisi mukavaa saada kytkimestä yhtä hyvä kuin alunperin, tai parempi jos mahdollista.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Ainakin kannattaa pysyä orgaanisessa kytkimessä, jos käyttömukavuutta ajattelee. Sintratulla on pienempi pelivara, kytkin on joko "on tai off".
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Tuo jäykempi "painelevy" ilmeisesti 1150gs mallista.
Sintteriä pyörään en edes havittele, sen verran niitä autoissa tullut harrastettua.
Lieneekä tuo Motorworksin öljynkestävä levy sitten sintteripinnalla?
Ne lapamallin sintterit aivan kauheita laukaisulaitteita väärin asennettuna.
Sintteriä pyörään en edes havittele, sen verran niitä autoissa tullut harrastettua.
Lieneekä tuo Motorworksin öljynkestävä levy sitten sintteripinnalla?
Ne lapamallin sintterit aivan kauheita laukaisulaitteita väärin asennettuna.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Motorworksin kuvassa näkyy tekstit hieman himmeänä, mutta näkyy olevan sama peruslevy kuin tämä:AJS kirjoitti:Lieneekä tuo Motorworksin öljynkestävä levy sitten sintteripinnalla?
http://www.touratech-usa.com/Store/PN-0 ... 0R-RT-S-ST
Touratech sanoo levyn olevan orgaaninen.
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
Oliko vielä moottorin ja vaihteiston tiivisteissä jotain mitä ennen tilausta pitäisi tietää?
Tai muuta mitä kannattaisi/on mahdollista helpommin tehdä kytkinrempan yhteydessä?
Kytkimeksi tulee vakio kamat paitsi tuon "paremman" levyn mahdan kokeilla.
Kerran se lupaa lisäpitoakin...
Tulipa taas kysymyksiä, koettakaa kestää.
Tai muuta mitä kannattaisi/on mahdollista helpommin tehdä kytkinrempan yhteydessä?
Kytkimeksi tulee vakio kamat paitsi tuon "paremman" levyn mahdan kokeilla.
Kerran se lupaa lisäpitoakin...
Tulipa taas kysymyksiä, koettakaa kestää.
Subaru.
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
Citroen.
Zetor 7211.
F250 cart.
Vain vessassa on pytyt pystyssä...
- Ismo Vaara
- Viestit: 2063
- Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Re: Mitä kytkimeksi? R1100RT
^"Vain vessassa on pytyt pystyssä"
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-