joo,siis homma meni siinä järjestyksessä,että porasin tuon kytkinkopan reiän ensitöikseni nähdäkseni valuuko jotain ulos eli ölkkää,tai kytkin-nestettä,no mitään ei tullut,jotenka eikun työsylinterin kimppuun ja joo, olihan se vuotanu, laakerikin väljä,...tuo työntötankokin oli märkä eli se on ainoa reitti vuotaneelle nesteelle ja suoraan levylle...ja jollekin joka ei vielä tiedä niin tuon weep holen tarkoitus on ohjata vuotanut neste ulos maahan sitten KUN tuo sylinteri alkaa vuotamaan..haistoin ongelmia jo nesteiden vaihdon yhteydessä koska jarruneste oli mustaa,ja kytkin-neste tuoretta,ja pinta alhaalla...en tiedä miten pitkään oli vuotanut,ehkä pyörän myyjä vain "unohti"kertoa asiasta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
sen jälkeen reiän(n.4mm.) poraaminen sylinterin pesän alaosaan. sijainnilla ei mielestäni sen tarkempaa merkitystä,koska "pesä"on välja.okei pyörä nippuun ,ja varovaista ajoa ilman ohitusyrityksiä+sievää luistattamista pienillä kierroksillä ja toiveet korkealla,että luistaminen jossain jossain vaiheessa loppuu...,ja loppuihan se
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
niin vielä tuosta takapään stefan vuodon sattuessa joku väitti tuolla jenkkifoorumeilla,että öljy valuisi moottorin lohkoa pitkin kopan pohjalle likaamatta kytkinlevyä,ja että levy kestäisi jopa200tkm.,(jos ei vuotoja)tiedä siitä sitten...?tuon reiän tarkoitus on varmaankin just sillä menttaalipuolella;)ja eipä tuosta haittaakaan ole.