Mooseksen aikaiset kuitit.

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Mooseksen aikaiset kuitit.

Viesti Kirjoittaja ilmari »

No ehkä vähän uudemmat... Ostin tuon 15 vuotta sitten Saksasta uitetun K-bemarin ja aloin tutkia pyörän mukana tulleita kuitteja/huoltodokumentteja joita olikin aika nivaska. Näistä papereista myyjä ei puhunut mitään ja enpä niitä kysellytkään, olivat penkin alla jemmassa ja yllättävän kuivia, tosin haisivat pakokaasuille. Mikä arvo noilla papereilla loppupelissä on? Onhan niitä mukava plarata ja todeta, että joku Gunther on säätänyt venttiilit Frankfurtissa ja alkuperäiset lisävarustemittarit ovat maksaneet jotain D-markkaa vuonna 1995. Samaten kuitit jatkuvat näihin päiviin saakka, milloin pyörä on vieraillut Berliinissä, Helsingissä ja Hämeenlinnassa. Eli, kun noita yli 20 vuotta vanhoja pyöriä dumpataan halvalla eteenpäin niin ainahan sen hetkinen kunto ratkaisee. Toisin sanoen ei taida nuo vanhata dokumentit kiinnostaa ketään, vai miten on?

-I-
JKU
Viestit: 296
Liittynyt: 18 Helmi 2006 09:56

Re: Mooseksen aikaiset kuitit.

Viesti Kirjoittaja JKU »

Kyllä on aina "hulluja", jotka haluavat tietää historian vanhasta ajopelistään.
Varsinkin ne, jotka hiovat pelinsä MR-kuntoon!
Minua harmittaa, kun en ole saanut USA:sta -88 tuodusta autostani sen pään historiaa selville!
Ja olen sentään uhrannut siihen aikaani!

Viimetalvena ostin -64 Roverin. Sen historia löytyy TRAFI:sta, mutta soittelemalla kymmeniä puheluja olen saanut omistajanimien ympärille hyvää tarinaakin.
Valitettavasti en huolto-tms kuitteja.
Joskin ensimmäisen omistajavainaan poika totesi epäluuloisesti, että "miksi kyselet, sehän on vain rautaa".
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
Vastaa Viestiin