Sivu 1/1
Tourance Next
Lähetetty: 08 Helmi 2013 21:18
Kirjoittaja pertsa
Näköjään mezler on uuden gessun alla tuolla tourance next mallilla, tosin sitä
tehdään vanhemman gessun koolla myös. Olisikohan tuossa meille asvaltilla
enimmäkseen ajavilla mukava uutuus?
Re: Tourance Next
Lähetetty: 20 Helmi 2013 01:25
Kirjoittaja cake
Jos vain satunnaisesti piipahtaa soratiellä kannattaa laittaa ihan kunnon katukumit, gessu tai ei.
Asfalttiominaisuudet (pito, mukavuus, kesto?) on vaan niin paljon paremmat, etenkin märkäpito.
cake
Re: Tourance Next
Lähetetty: 21 Helmi 2013 19:33
Kirjoittaja pertsa
Joo kyllä olen samaa mieltä, nyt vaan mietityttää mitkä renkaat
kannattaisi laittaa Gesuun alle kesäksi
Jos jollain on kokemuksia asvalttirenkaista Gessussa olisi
mukavaa kuulla kommentteja.
Re: Tourance Next
Lähetetty: 22 Helmi 2013 20:00
Kirjoittaja Pekkavee
Tuolla oli joku rengastesti, aika vanha kylläkin.
Testi
Itse olen tykännyt Tourancesta. Mahtava pito kuivalla, märällä ja ihan radallakin.
Ja mulla ne ovat kestäneet hyvin.
Tuosta uudesta ei kyllä ole mitään kokemuksia.
Kyllähän ne kehuvat, että ominaisuuksia on parannettu ja takana on kanssa kaksikomponenttirakenne.
Tuolla
Pekka
Re: Tourance Next
Lähetetty: 23 Helmi 2013 19:39
Kirjoittaja perttip
Pilot Road 3 -renkailla viimekesältä kokemuksia n. 9000km, meikäläisen ajonopeuksilla, ei paljon muita huomioita, kuin huomattavasti "pienempiääniset, mitä esim Anakee II, tai Touranca ( =ei ulise kaarteissa ) Ajotuntuma kylläkin jotenkin erilainen, paremmin en osaa kertoa, mutta "pito" jotenkin parempi, ehkä kääntyy jopa helpommin kaarteisiin, (Ehkä.) Sisilian-reissu (n.8000km.) tuli ajettua, kulutuspintaa nyt n. puolet jäljellä.
Re: Tourance Next
Lähetetty: 23 Helmi 2013 21:13
Kirjoittaja AJS
Melu on tosiaan pienempi kuin kivikautisilla mezlerin rattailla noissa Pilot Road 3:sissa.
Sorallakin pääsi eteenpäin ilman turhaa luikertelua, mutta enempää arvostelemaan en pysty kun niin vähän tullut mopolla ajettua.