BMW 1600 GT pleksi

K-sarjan pyörät
Obelixxx
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2013 11:06

BMW 1600 GT pleksi

Viesti Kirjoittaja Obelixxx »

Mitä pleksiä ootte laittannu vakion tilalle?

Vastaan ite tähän kun oon noita foorumeita tutkinnu ympäriämpäri maailmaa, nii moni kehuu
Cee Baileys 24" Wide Body Extra Tall with Visor Vent. http://www.ceebaileys.com/bmw/bmw_k1600 ... hield.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pitäisköhän ostaa ja kokeilla?
jorma winter
Viestit: 53
Liittynyt: 22 Marras 2009 21:31

Re: BMW 1600 GT pleksi

Viesti Kirjoittaja jorma winter »

Minä vaihdoin GTL:ään juuri tuon, ja olen tyytyväinen, on paljon parempi kuin alkuperäinen.
Nyt ei tarvi enää pitää tuulilasia niin korkealla, että yläreuna olisi keskellä näkökenttää.
Ja kuulosti kyytiläinenkin olevan tyytyväinen, ei sanonut olevan takatuulta eikä enää vatkausta kypärään. GTL:n orggis lasihan on erilainen kuin GT:n, joten siihen verraten en tietenkään osaa ottaa kantaa, samoin kuljettajan ja kyytiläisen pituudet vaikuttavat, samoin kypärämallit, joten vain kokeilemalla saa varmuuden. Minä sain kokeilla tuollasta omassa pyörässäni ennen tilausta, joten aivan summissa ei tarvinut tilata, hintaa tuli hiukan vajaa 500 euroa.
Obelixxx
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2013 11:06

Re: BMW 1600 GT pleksi

Viesti Kirjoittaja Obelixxx »

Pitää vielä odotella muidenkin kommentteja jos niitä vaikka löytyis.
Tosin ei mulla ole edes vielä koko pyörää, mutt kohta pitäis olla.
Obelixxx
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2013 11:06

Re: BMW 1600 GT pleksi

Viesti Kirjoittaja Obelixxx »

Noh ostinpa sit tommosen Cee Baileys 26" Wide Body Extra Tall with Visor Vent.
Kun pleksi on alhaalla nii nää siitä komeesti yli, mun pituus on 184cm ja GT:n istuin yläasennossa.
Kun pleksi on ala-asennossa, niin se on paljon parempi kuin aluperäinen läpyskä yläasennossa.
Eipä toi halpa ollu, mutt elämä on :D
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

Re: BMW 1600 GT pleksi

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Ajoasento vaikuttaa tuulilasin toimivuuteen. Porukat näyttää tykkäävän ajaa käsivarret ja selkä suorana, jolloin ollaan kaukana tuulisuojasta. Ite aloin ajaa takapuoli mahdollisimman takana ja käsivarret koukussa lähellä vartaloa. Etukenoasennossa ompi lähempänä tuulisuojaa. Ajamiseen tuli 50% lisää agrea ja ajaminen muuttui vakaammaksi. Ennen pienikin tuuli riepotteli motarilla.
Vastaa Viestiin