K100 RT:n madaltaminen
Lähetetty: 15 Heinä 2013 20:18
Pyörä oli inasen liian korkea ja aina pysähtyessä piti katsoa tarkkaan, ettei kuoppa satu kohdalle. Mietin matalemman satulan asentamista, mutta keskustelupalstoilta löytyi maininta 30 milliä normaalia lyhyemmästä iskarista.
Sellainen löytyikin Englannista. Valmistaja on Hagon ja myyjä Motorworks LTD, motorworks.co.uk. Hintaa postikulujen kanssa oli 208,50 puntaa eli noin 250 euroa.
Panin iskarin juuri paikalleen ja kävin koeajolla. Täytyy myöntää, että oli erittäin hyvä ostos. Painopiste laski hieman alemmaksi ja nyt molemmat jalat yltävät maahan. Jossakin keskusteluissa kehotetaan laskemaan myös etupäätä, jotta ajo-ominaisuudet pysyvät ennallaan.
En huomannut ajossa mitään eroa. Kääntyminen onnistuu aivan yhtä kankeasti kuin ennenkin. Saattaa etupään madaltaminen jäädä, mutta suosittelen iskarin kokeilua, jos korkeus on ongelma. Remontti on helppo ja halpa istuimen vaihtoon verrattuna.
Sellainen löytyikin Englannista. Valmistaja on Hagon ja myyjä Motorworks LTD, motorworks.co.uk. Hintaa postikulujen kanssa oli 208,50 puntaa eli noin 250 euroa.
Panin iskarin juuri paikalleen ja kävin koeajolla. Täytyy myöntää, että oli erittäin hyvä ostos. Painopiste laski hieman alemmaksi ja nyt molemmat jalat yltävät maahan. Jossakin keskusteluissa kehotetaan laskemaan myös etupäätä, jotta ajo-ominaisuudet pysyvät ennallaan.
En huomannut ajossa mitään eroa. Kääntyminen onnistuu aivan yhtä kankeasti kuin ennenkin. Saattaa etupään madaltaminen jäädä, mutta suosittelen iskarin kokeilua, jos korkeus on ongelma. Remontti on helppo ja halpa istuimen vaihtoon verrattuna.