Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

R-sarjan pyörät
Avatar
Jamo
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Touko 2013 09:25
Moottoripyörän malli: BMW R1150R
Paikkakunta: Järvenpää

Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Moi
Uutta kumia R1150R alle mutta mitkä? Edelliseen pyörään (suzuki) hommasin Pilot Road 3:set ja pyörästä tuli hivenen yliohjautuva muuten renkaat oli mielestäni ihan hyvät. Mutta nyt aatelin kysellä olisiko jotain ehdotonta suosikkia tuolle pyörälle. Ajo pääasiassa matka-ajoa yks päällä.
Grandy
Viestit: 21
Liittynyt: 08 Touko 2009 09:08
Moottoripyörän malli: r 1200 c

Re: Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

Viesti Kirjoittaja Grandy »

Itsellä sama pyörä ja alkukesästä tilasin eteen ja taakse METZELER ROADTEC Z6 hintaan 208 euroa kotiovelle toimitettuna -mynetmoto. Suosittelen
YT675
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Loka 2009 13:41
Moottoripyörän malli: BMW R1150 RT
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

Viesti Kirjoittaja YT675 »

Moro, rohkeesti vaan Pilot Road 3:set alle. Ne pelaa erittäin hyvin kaarteissa ja kostealla. Edelliset renkaani olivat Pilot Road 2:set ja olin niihin tosi tyytyväinen, varsinkin kulutuskestoon ja ajomukavuuteen. Heitin noppaa jonkun aikaa ennen kuin valitsin Pilot Road 3:set. Ei ole todellakaan tarvinnut katua. Kakkosia ajoin kaksi sarjaa ja nyt kolmoset on ollut alla n. 10 000km. Kyseessä on selkeästi parempi rengas kun edellinnen versio. Pyöräni on BMW R1150 RT. 8)
Avatar
Jamo
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Touko 2013 09:25
Moottoripyörän malli: BMW R1150R
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

Viesti Kirjoittaja Jamo »

No nyt on alla uudet renkaat. Metzelereihin päädyin eli nuo Roadtec Z6:set 230,60 € mprengas-onlinestä. 40€ irtovanteille laitto.
Suunnilleen samohin hintoihin olisi nuo Pilot Road 3 tullut mutta ajattelin että ajetaan nyt uudelleen samalla merkillä alusta loppuun kun edelliset pääsin ajamaan vaan loppuun (n. 9000 km) enkä tiedä kuinka paljon noilla vanhoilla oli kaikenkaikkiaan kilometrejä.
Avatar
Jamo
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Touko 2013 09:25
Moottoripyörän malli: BMW R1150R
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Olen uusimassa renkaita R 1150 R:ään mutta ....

Viesti Kirjoittaja Jamo »

No nyt tuli taas ajankohtaiseksi renkaiden hankinta. Pitkään mietin noiden samojen (Metzeler Roadtec Z6) hankkimista mutta nyt kuitenkin päädyin Michelinin Pilot Road 4 Gt renkaisiin. Kalliimmathan nuo misukat on kuin Metzelerit mutta katsotaan nyt onko ne sitten sen arvoiset käytössä. MPrenkaat-storen hinta postikuluineen 308,04 €.
Vastaa Viestiin