Sivu 1/1

Ajokilometrit K1200 LT:n koneella.

Lähetetty: 27 Syys 2013 14:07
Kirjoittaja knuta
:roll: Kuinka paljon K 1200 lt:n /gt:n/ rs:n normaalisti huolletuilla koneilla on varmuudella ajettu ilman moottoriremonttia ?
Normaaleja määräaikaisia venttiilien säätöjä ei tietenkään lasketa remonteiksi.
Kiitos tiedoista jo etukäteen.
T:knuta

Re: Ajokilometrit K1200 LT:n koneella.

Lähetetty: 27 Syys 2013 20:26
Kirjoittaja Kulkuri
knuta kirjoitti::roll: Kuinka paljon K 1200 lt:n /gt:n/ rs:n normaalisti huolletuilla koneilla on varmuudella ajettu ilman moottoriremonttia ?
Normaaleja määräaikaisia venttiilien säätöjä ei tietenkään lasketa remonteiksi.
Kiitos tiedoista jo etukäteen.
T:knuta
En tiedä onko tästä apua: Minulla on 1200 "esi-isä" eli K 100 RS 16v ajettu nyt 207130 km kone on tehtaan jäljiltä avaamaton. Tullut minulle 18700 km ajettuna ja sen jälkeen olen sen huollot kaikki tehnyt itse.

T. Kulkuri

Re: Ajokilometrit K1200 LT:n koneella.

Lähetetty: 01 Loka 2013 08:27
Kirjoittaja Ismo Vaara
Ainakin jenkeissä on ajettu yli miljuunan kilometrin varhaisilla K-malleilla(remontit?).
Motorradissa oli jo n. 20 vuotta sitten vajaa 600tkm ajettu K100 RT ilman moottoriremonttia.
Mulla oli yli 220tkm ajettu K100 LT ilman remppaa, nykyään kuulemma 350 tkm(rempat?).

Moottori ei ole ongema, mutta K1200LT:n perä on. Sama perä kestää kevyemmissä malleissa kyllä.

Re: Ajokilometrit K1200 LT:n koneella.

Lähetetty: 01 Loka 2013 23:45
Kirjoittaja Pekkavee
Ei kai se peräkään mikään ongelma sinänsä ole.
Se iso laakeri kuluu ja joskus se kartiolaakeri kanssa.
Ihan normaalia.
Iso laakeri maksaa 80.- ja stefa 30.- euroa Bemarikaupassa.
Vaihtoon menee aikaa korkeintaan 2 tuntia, kun itse tekee.
Jos ne vaihtaa 70.000-100.000 km välein, niin se tulee paljon halvemmaksi kuin ketjupyöräisten ketju/rataspakettien vaihdot 40.000 km välein, Hinta noille ketjupaketeille on varmaan 200.- euroa per vaihto.

Pekka
:shock: :shock: :shock: