Sivu 1/1

K100:n testijuttuja

Lähetetty: 06 Marras 2013 15:19
Kirjoittaja mika.koskinen
Terve,
Sattuisiko harrastajilla olemaan skannatussa muodossa K100:n testejä alan lehdistä 80-luvulta? Sekä kotimaiset että ulkomaiset kiinnostavat tuoretta harrastajaa.

Kiitos jo etukäteen!

terv. Mika

Mika Koskinen
mika.a.koskinen at gmail.com

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 07 Marras 2013 20:31
Kirjoittaja Antti Pitkänen
Jotain pientä löytyi kovalevynkulmalta ja lähti ihmeteltäväksi.

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 17 Marras 2013 12:57
Kirjoittaja Ismo Vaara
Katsopas tuolta.
http://www.beemergarage.com/road_tests.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 04 Joulu 2013 14:02
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva

Brooklands Booksin "BMW K100 Series - Performance Portfolio 1983-1993" (ISBN 1 85520 5947) on valmis paketti eri pyörälehtien testeistä ja esittelyistä. 138 pääosin mustavalkeaa sivua täyttä asiaa, 28 artikkelia.

Saa esim. IiPeistä.

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 04 Joulu 2013 21:26
Kirjoittaja ilmari
Mikä kate tuossa sinisessä koo-satasessa on? En ole ennen nähnyt moista???

-Ile-

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 04 Joulu 2013 22:21
Kirjoittaja HeikkiLukkari
ilmari kirjoitti:Mikä kate tuossa sinisessä koo-satasessa on? En ole ennen nähnyt moista???
K1100RS:n vakiokate.

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 11 Joulu 2013 20:33
Kirjoittaja ilmari
Miten tuo 1100 eroaa satasesta? Onko moottori sinänsä sama, entä runko?

-Ile-

Re: K100:n testijuttuja

Lähetetty: 11 Joulu 2013 20:53
Kirjoittaja HeikkiLukkari
ilmari kirjoitti:Miten tuo 1100 eroaa satasesta? Onko moottori sinänsä sama, entä runko?
Sama pelihän se käytännössä on, kuin 16-venttiilinen K100RS. Konetta porattu, jotta saatu kuutioiksi 1092cc (K100 987cc). Samat n. 100 heppaa kuin pienemmässäkin, mutta vääntöä lisää varsinkin alemmille kierroksille. Eipä tuo aikanaan ollut mikään myyntihitti, kun K-mallisto oli säilynyt samanoloisena jo lähelle kymmenen vuotta, kun 1100RS esiteltiin 1991.