Sivu 1/1

GS moottorin irrotus?

Lähetetty: 09 Syys 2006 12:45
Kirjoittaja ilmari
Elikkä gessu (-91) on vuotanut öljyä koko kesän moottorin ja vaihdelaatikon välistä ja nyt vuoto on yltynyt. Syyksi on arveltu kampiakselin stefaa taikka öljypumpun kannen tiivistettä.
Mikä on viisain työjärjestys, että pääsee hommiin? Voiko esim. moottorin irroittaa siten, että vaihdelaatikko jää paikalleen?
Ja miksi tuossa stefan pakkauksessa lukee"moskvitch"?
Kyllä kavereille nauru kelpasi, kun näkivät!

Lähetetty: 11 Syys 2006 19:34
Kirjoittaja Pekkavee
Mikähän GS toi on?

Siihen varmaan löytyy huolto-ohjeita ja korjausmanuaaleja netistä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:

Lähetetty: 11 Syys 2006 23:08
Kirjoittaja ilmari
Niin tommonen r80 gessu se on. Ja on mulla hyvä haynesin manuaali josta käy ilmi miten irrotetaan vaihdelaatikko ja moottori ja paljon muuta.
Lähinnä etsisin oikotietä tohon hommaan, ettei tarvis tehdä turhaa työtä.
Laiska kun olen...

Lähetetty: 12 Syys 2006 18:56
Kirjoittaja Ismo Vaara
Miksvarten moottori yleensä tarvii irroittaa? :?:
Laatikko veks, kytkin vauhtipyörineen veks. Siinä on stefa ja öp:n kansi kuin tarjottimella!

Kaljasta veto, että öljypumpunkannen ruuvit on vain löystyneet.

Lähetetty: 12 Syys 2006 20:38
Kirjoittaja ilmari
Juuri tällaista neuvoa kaipasin. Kiitoksia Mäntsälä!
Lyödäänpä siis kaljasta veto.