Määräaikais- ym. huoltopaikka

R-sarjan pyörät
EevaP
Viestit: 54
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:56
Moottoripyörän malli: R75/6

Määräaikais- ym. huoltopaikka

Viesti Kirjoittaja EevaP »

Etelä-Suomen ajelijat: missä huollatatte pyöränne? Mihin viette toisenkin kerran..?
hessu
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Maalis 2006 21:32
Moottoripyörän malli: R1250RT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hessu »

Mototrip on luottohuoltoni: työn laadussa ei ole ollut moittimista ja tarvittaessa on järjestynyt keskellä kesälomaakin huolto lyhyellä varoitusajalla. kun määräaikaishuolto osui pahimmoilleen kahden reissun väliin.

Haittapuolena on yläkanttinen hintataso, mutta ainakin Mototripin tapauksessa vastinettakin sitten rahalleen saa.

-hessu-
Avatar
desmo
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:51
Moottoripyörän malli: Paris Dakar
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja desmo »

2venttiiliset Myllymaalle, mutta ikävä kyllä hän ei taida ottaa uudempia huoltoon. Espoossa R.M.Heino ja Mototrip, jälkimmäinen jos haluaa huollolle kunnon hinnan. Helsingissä ainakin Mp-huolto H.Jokinen, AbrahamWetterintiellä. Turussa TR-pyörä.
jos tietää mitä etsii, löytää vain sen
Avatar
desmo
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:51
Moottoripyörän malli: Paris Dakar
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja desmo »

Mototripin kunniaksi on kyllä se sanottava, että palvelu on laadukasta ja yksilöllistä. :wink:
jos tietää mitä etsii, löytää vain sen
baijeri
Viestit: 3
Liittynyt: 28 Syys 2006 20:22

Viesti Kirjoittaja baijeri »

Lahdessa Riku-Motorin huolto ja siellä Peke. Homma toimii ja saat kysymällä tietoa ja vinkkejä.
Kulkuri
Viestit: 105
Liittynyt: 17 Helmi 2006 23:01

Määräaikaishuolto

Viesti Kirjoittaja Kulkuri »

Minä olen itse huoltanut pyöräni kaikki määräaikashuollot ja hyvin on pelittänyt. K 100 RS 16v -90 ajettu nyt 180 500 km.
Tarvittavat huolto-osat olen tilannut Myllymaan Repalta, ei voi muuta kuin kehua palvelua. Muiden palveluista ei kokemusta.
Jos on ollut erikoistyökaluja tai -taitoja vaativia hommia, niin Repa on asiantuntevasti hoitanut ongelmat.
Taloon tuli viikko sitten RT 1100 RT ajettu nyt 17 250 km ja aion senkin opetella huoltamaan niin pitkälle itse kuin mahdollista. On taas opettelimista kun ennestään on kokemuksia vain 2-venttiiliboksereista ajalta ennen K 100 RS:ää
T: Kulkuri
Vastaa Viestiin