Ettei vaan siitä tunattaisi caferaceria. Itse tein saman operaation ja palastelin tuosta takaosan kaarista vielä yhdysosan noiden putenpäiden perään mihin tuli satulan takakiinnike.
TIG-liimalla kötöstelin välituen kiinni (senkin älysin tehdä ennen rälläköintiä muodonmuutosten minimoimiseksi); kaari olisi jo ollut vähän liikaa, kun satulamuovi nousee ankanpyrstöksi ylös heti iskarinkiinnikkeen tienovilta.
Muistathan nyt varmaan ilmoittaa konttorille muutosprosentit ja lujuuslaskelmat!?
En ole muutamaan vuoteen joutunut näiden kanssa touhuamaan... onneksi!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Ootko ajatellut sellaista että purkaisit mittariston ja piilottaisit välttämättömän elektroniikan johonkin tankin tai satulan alle? Yläkolmioon tarvittavat merkkivalot ja Sigma nopeusmittariksi. Johtojen juottelua siinä olisi paljon mutta kustannukset vähäiset.
TuuttiK1 kirjoitti:Ootko ajatellut sellaista että purkaisit mittariston ja piilottaisit välttämättömän elektroniikan johonkin tankin tai satulan alle? Yläkolmioon tarvittavat merkkivalot ja Sigma nopeusmittariksi. Johtojen juottelua siinä olisi paljon mutta kustannukset vähäiset.
No itse asiassa oli jo sen verran mielessä, että hommasin toisen mittariston purettavaksi, jos sieltä saisi nätisti osaset irti ja kompaktiin pakettiin. Katsotaan nyt, ei se luonnossa tuo vakiomittaristokaan näytä ihan NIIN kauhealle, kuin kuvissa.