Sivu 1/2

Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 25 Touko 2014 22:02
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva
No nyt mahtuu koosatasen runko pienempäänkin autoon kuskailtavaksi! Äänestyspäivän kunniaksi rälläkkä lauloi ja TIG loimotti.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 25 Touko 2014 22:27
Kirjoittaja juntjy
Ettei vaan siitä tunattaisi caferaceria. Itse tein saman operaation ja palastelin tuosta takaosan kaarista vielä yhdysosan noiden putenpäiden perään mihin tuli satulan takakiinnike.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 27 Touko 2014 15:05
Kirjoittaja HeikkiLukkari
TIG-liimalla kötöstelin välituen kiinni (senkin älysin tehdä ennen rälläköintiä muodonmuutosten minimoimiseksi); kaari olisi jo ollut vähän liikaa, kun satulamuovi nousee ankanpyrstöksi ylös heti iskarinkiinnikkeen tienovilta.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 27 Touko 2014 16:36
Kirjoittaja Ismo Vaara
Muistathan nyt varmaan ilmoittaa konttorille muutosprosentit ja lujuuslaskelmat!? :eatcorn:
En ole muutamaan vuoteen joutunut näiden kanssa touhuamaan... onneksi! :lol:

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 27 Touko 2014 17:34
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Ismo Vaara kirjoitti:Muistathan nyt varmaan ilmoittaa konttorille muutosprosentit ja lujuuslaskelmat!?
Tottakai! ...sitten paremmalla aikaa muistaessani... 8)

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 15 Elo 2014 14:13
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva

Lisää painonsäästöä: maalit pois tankista.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 15 Elo 2014 15:35
Kirjoittaja Kurahousu
:eatcorn:

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 15 Elo 2014 15:57
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva

Viikonloppuna räikkäsulkeiset jatkukoon. Etupään palikat kasassa, joten sitä osastoa pääsee mallailemaan Guzzin pikkukatteen kanssa.

Kuva

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 13 Syys 2014 14:00
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva

Pitkästä aikaa takaisin jaloillaan...

Ja joo, pikkumuutoksia tarvitaan mittaristo-osastolle. Tosin vahvimpana kotelon pudottaminen alaspäin, eikä niinkään uusi mittaristo.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 13 Syys 2014 21:38
Kirjoittaja TuuttiK1
Ootko ajatellut sellaista että purkaisit mittariston ja piilottaisit välttämättömän elektroniikan johonkin tankin tai satulan alle? Yläkolmioon tarvittavat merkkivalot ja Sigma nopeusmittariksi. Johtojen juottelua siinä olisi paljon mutta kustannukset vähäiset.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 14 Syys 2014 05:27
Kirjoittaja HeikkiLukkari
TuuttiK1 kirjoitti:Ootko ajatellut sellaista että purkaisit mittariston ja piilottaisit välttämättömän elektroniikan johonkin tankin tai satulan alle? Yläkolmioon tarvittavat merkkivalot ja Sigma nopeusmittariksi. Johtojen juottelua siinä olisi paljon mutta kustannukset vähäiset.
No itse asiassa oli jo sen verran mielessä, että hommasin toisen mittariston purettavaksi, jos sieltä saisi nätisti osaset irti ja kompaktiin pakettiin. Katsotaan nyt, ei se luonnossa tuo vakiomittaristokaan näytä ihan NIIN kauhealle, kuin kuvissa.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 15 Syys 2014 17:27
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kunkku kirjoitti::shock: :shock: Voiko mies, joka rakentaa tuollaisen moottoripyörän, olla muutenkaan kunnollinen?
Tiedät kai tuon, ettei voi.

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 16 Syys 2014 16:19
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kuva

Nyt pantiin korkki kiinni (kun sen ensin sai Ranskanmaalta)!

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 18 Syys 2014 09:35
Kirjoittaja Kurahousu
Mahtava projekti, koska nähdään livenä kadulla :?: :eatcorn:

Re: Katkaisuhoitoa

Lähetetty: 18 Syys 2014 16:38
Kirjoittaja HeikkiLukkari
Kurahousu kirjoitti:Mahtava projekti, koska nähdään livenä kadulla :?: :eatcorn:
Jaa-a, ensin deadline oli vappu 2015, mutta tällä viikolla tuli hommattua Funduro ajelupyöräksi, niin ei tarvitse nyt senkään vertaa kiirehtiä... :wink: