R80/7 keulan päivitystä
Lähetetty: 09 Joulu 2014 20:37
Terve vaan, keltanokka ilmoittautuu!
Vuoden verran on tullut ajeltua r80/7:lla. Talven hiljaisina hetkinä on päähän hiipinyt ajatus etujousituksen ja keulan parantelusta. Mikä olisi herrasmiesten mielestä paras ratkaisu siihen? Yläkolmion vaihtaminen jyrsittyyn tai uudemman bemarin valettuun yksilöön olisi ilmeisesti jo selvä parannus, samoin lokarin "kiinnikkeen" vaihtamisesta esim /5 sarjalaiseen on ulkomaalaisilla foorumeilla ehdotettu. Mites jousituksen laita? Millä jousilla, öljyillä ja muilla poppaskonsteilla pyörää saisi paranneltua?
Ilmeisesti myös K-bemarin keula menisi suoraan kiinni, tahtoisin vain säilyttää alkuperäisen "lumihiutale"-etuvanteen ja tämä tarkoittanee kovempaa työtä.
Kiitos mestareille vastauksista jo etukäteen! Jos keväällä saisi entistä enemmän ajonautintoa.
Vuoden verran on tullut ajeltua r80/7:lla. Talven hiljaisina hetkinä on päähän hiipinyt ajatus etujousituksen ja keulan parantelusta. Mikä olisi herrasmiesten mielestä paras ratkaisu siihen? Yläkolmion vaihtaminen jyrsittyyn tai uudemman bemarin valettuun yksilöön olisi ilmeisesti jo selvä parannus, samoin lokarin "kiinnikkeen" vaihtamisesta esim /5 sarjalaiseen on ulkomaalaisilla foorumeilla ehdotettu. Mites jousituksen laita? Millä jousilla, öljyillä ja muilla poppaskonsteilla pyörää saisi paranneltua?
Ilmeisesti myös K-bemarin keula menisi suoraan kiinni, tahtoisin vain säilyttää alkuperäisen "lumihiutale"-etuvanteen ja tämä tarkoittanee kovempaa työtä.
Kiitos mestareille vastauksista jo etukäteen! Jos keväällä saisi entistä enemmän ajonautintoa.