Moro
Kaverin K 1300 GT:stä muistaakseni 2010 mallia katkesi kytkin letkun banjo ihan siitä letkuun prässätyn holkin vierestä,yllättäen kai katkesi,ei mielestään ole kipeää saanut ulkoa päin.
Letku on tulossa ja ilmatahan se pitää asennuksen jälkeen.Sylinterissä ei ole varsinaista ilmausruuvia mutta sellainen pieni kuusiokolo kannalla oleva ruuvi on,onko se ilmaukseen liittyvä.Letkunhan voisi "valuttaa" täyteen nestettä (on ilmeisesti DOT4:ää ) ennen juntturin kiristystä mutta jos pitää vielä sen jälkeen ilmata niin miten?
Kytkimen ilmaus
Re: Kytkimen ilmaus
Kytkinneste ei taida olla DOT4, vaan mineraaliöljyä, esim. LHM tai vastaavaa, (Citikan jousitusneste)Juusela M kirjoitti:Moro
Kaverin K 1300 GT:stä muistaakseni 2010 mallia katkesi kytkin letkun banjo ihan siitä letkuun prässätyn holkin vierestä,yllättäen kai katkesi,ei mielestään ole kipeää saanut ulkoa päin.
Letku on tulossa ja ilmatahan se pitää asennuksen jälkeen.Sylinterissä ei ole varsinaista ilmausruuvia mutta sellainen pieni kuusiokolo kannalla oleva ruuvi on,onko se ilmaukseen liittyvä.Letkunhan voisi "valuttaa" täyteen nestettä (on ilmeisesti DOT4:ää ) ennen juntturin kiristystä mutta jos pitää vielä sen jälkeen ilmata niin miten?
Käyttöohjekirjan mukaan ei tarvitse säännöllistä nesteen vaihtoa huoltojen yhteydessä.
Re: Kytkimen ilmaus
Moro
Nyt olisi letku hommattuna ja merkkiliikkeestä omaa nestettä hydrauliikkaan,taitaa olla jotain ohutta hydrauliikka öljyä ja värikin on muuttunut vihreästä punaiseksi.
Sen kuusiokoloruuvin tilalle vaihdetaan "normaali" ilmausruuvi jonka saa varaosana ostaa.
Homma selvisi merkkiliikkeessä heidän ystävällisten neuvojen avustuksella.
Nyt olisi letku hommattuna ja merkkiliikkeestä omaa nestettä hydrauliikkaan,taitaa olla jotain ohutta hydrauliikka öljyä ja värikin on muuttunut vihreästä punaiseksi.
Sen kuusiokoloruuvin tilalle vaihdetaan "normaali" ilmausruuvi jonka saa varaosana ostaa.
Homma selvisi merkkiliikkeessä heidän ystävällisten neuvojen avustuksella.