Kytkimen ilmaus
Lähetetty: 16 Huhti 2015 11:08
Moro
Kaverin K 1300 GT:stä muistaakseni 2010 mallia katkesi kytkin letkun banjo ihan siitä letkuun prässätyn holkin vierestä,yllättäen kai katkesi,ei mielestään ole kipeää saanut ulkoa päin.
Letku on tulossa ja ilmatahan se pitää asennuksen jälkeen.Sylinterissä ei ole varsinaista ilmausruuvia mutta sellainen pieni kuusiokolo kannalla oleva ruuvi on,onko se ilmaukseen liittyvä.Letkunhan voisi "valuttaa" täyteen nestettä (on ilmeisesti DOT4:ää ) ennen juntturin kiristystä mutta jos pitää vielä sen jälkeen ilmata niin miten?
Kaverin K 1300 GT:stä muistaakseni 2010 mallia katkesi kytkin letkun banjo ihan siitä letkuun prässätyn holkin vierestä,yllättäen kai katkesi,ei mielestään ole kipeää saanut ulkoa päin.
Letku on tulossa ja ilmatahan se pitää asennuksen jälkeen.Sylinterissä ei ole varsinaista ilmausruuvia mutta sellainen pieni kuusiokolo kannalla oleva ruuvi on,onko se ilmaukseen liittyvä.Letkunhan voisi "valuttaa" täyteen nestettä (on ilmeisesti DOT4:ää ) ennen juntturin kiristystä mutta jos pitää vielä sen jälkeen ilmata niin miten?