Sivu 1/1

K100 kardaani remontti

Lähetetty: 21 Marras 2006 20:47
Kirjoittaja juha kauko matti
keväthuollon yhteydessä totesin että kardaanin boorit alkaa olla lopussa,samaten pienenvetorattaan akselista. Kesän vielä kestivät,mutta nyt asialle pitäisi varmaan tehdä jotain. Onko hankittava kokonaan uudet osat,vai voiko vanhoista saada korjaamalla asian kuntoon?Vinkkejä !!

Lähetetty: 22 Marras 2006 15:10
Kirjoittaja Ismo Vaara
Osta uudet. Kerran olen koneistustakin kokeillut(kipinätyöstö), mutta tulee normaalilaskutuksella kalliimmaksi kuin uudet.
Yksi vaihtoehto on ostaa käytetyt -87 vuosimallia vanhemmat osat. Niissä boorit on vielä kunnolliset. Myöhemmissä vuosimalleissa tuli vasta ongelmia.

Lähetetty: 28 Marras 2006 14:19
Kirjoittaja eizzi
Missä vuosimallissa on jo kestävämpi boori kardaanissa? Omassa -91 mallisessa k100rs:n boorit olivat kunnossa kun tarkistin 118tkm kohdalla. Eikö jossain vuosimallissa muuttunut myös useampi hampaiseksi boori..??

Lähetetty: 28 Marras 2006 15:50
Kirjoittaja Ismo Vaara
Vuosimallissa -87 uudemmissa boorit vaihtuivat tiheämmiksi(huonommiksi).
Paralever-malleissa tätä ongelmaa ei enää ollut.

Lähetetty: 28 Marras 2006 20:33
Kirjoittaja juha kauko matti
Oma K100 on kylläkin mallia -86, (rek. pv. 26.05.-86) ja siinä on jo kardaanissa tiheämpi uritus.

Lähetetty: 29 Marras 2006 09:06
Kirjoittaja Ismo Vaara
Onkohan mulla orastava dementia? Uskottava se on, jos jo -86 mallissa niin on! :?

Lähetetty: 16 Joulu 2006 03:24
Kirjoittaja eizzi
Ismo Vaara kirjoitti:Vuosimallissa -87 uudemmissa boorit vaihtuivat tiheämmiksi(huonommiksi).
Paralever-malleissa tätä ongelmaa ei enää ollut.
Onko tässä -91 mallisessa K100RS mallissa tiheämpi vai harvempi boori..? (eli tarviiko samanlaista huoltoa kuin vanhemmat) Tietääkseni pyörässäni on paralever takajousitus säädettävällä wp iskunvaimennuksella..

Lähetetty: 16 Joulu 2006 09:43
Kirjoittaja Ismo Vaara
-91 mallisessa ei tarvitse tehdä kardaanille mitään huoltoa.