Sivu 1/1

R 100gs

Lähetetty: 12 Touko 2016 19:43
Kirjoittaja bemari71
Moi. Mistähän se voisi johtua, kun kierrokset eivät putoa kaasua löysätessä. Tekee sen epäsäännöllisesti. Minun mielestä kaasuvaijerit toimivat normaalisti. Ja läpät. Sitten kun vauhti pudonnut ja voi pudottaa kierrokset kytkimen avulla pienemmiksi niin kierrokset jää normi tyhjäkäynnille. R 100 gs vm. 90.

Re: R 100gs

Lähetetty: 13 Touko 2016 12:32
Kirjoittaja Ismo Vaara
Pura, putsaa ja kokoa kaasarit, säädä vakioarvoihin. Varmista että vaijereissa on 0,5mm välystä ja ennenkaikkea
varmista kaasarin vivusta(ei ohjaustangon), että "ryyppy" on aina pois päältä.

Varmista myös mahdolliset ilmavuodot ruiskuttamalla starttipilottia kaasareiden päälle. Jos kierrokset nousevat, on ilmavuoto.

Näitä aluksi. Kysele lisää jos ei auttanut.

Re: R 100gs

Lähetetty: 14 Touko 2016 14:22
Kirjoittaja ilmari
Moi. Mulla tuohon oli vikana löystyneet kaasuläppien ruuvit. Eli toisen puolen läppä ei aina mennyt täysin kiinni. Sivuoireina paukutusta ja räkimistä varsinki moottorijarrutuksissa.

-Ile-

Re: R 100gs

Lähetetty: 14 Touko 2016 17:18
Kirjoittaja R100gspd
Minulla oli samaa oiretta gessussa. Vika korjaantui herkistämällä mekaaninen ennakonsäätö ja samalla vaihdettiin hall anturi. Ennakko ei säätynyt kierrosten mukaan kuten kuuluisi. Myös liian pienet imuventtiilien välykset voi aiheuttaa kyseisiä oireita. Kannattaa kysellä Reijo myllymaa Ky Hämeenlinnasta.