Bmw Garmin Navigaattori IV
Bmw Garmin Navigaattori IV
Haluaisin poistaa laitteestani ylinopeus ja nopeusvalvontakameroiden hälyn. Olen selannut käyttiksen kannesta kanteen ja sellaista ohjetta en sieltä löydä. Alkaa pikkuhiljaa sapettaan se yhtenäinen piippaus kameroita lähestyttäessä. Pyrin kuitenkin aina ajamaan nopeusrajoitusten mukaan. Olisko jollain saman laitteen omaavalla tieto tästä? Kiitos Petri
- Kurahousu
- Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Re: Bmw Garmin Navigaattori IV
Aika erikoista, minulla perus Garmin joka ei ole BMW merkitty mutta siinä saa muistaakseni kamerat säädettyä POI valikosta (Points of Interest) koska/miten hälyttää tai poistaa hälytyksen täysin ja saa myös kamerat pois navin näytöstä jos haluaa ihan ottamaal pois valintarastin.
Nopeushälytysäänet pitäisi saada pois asetuksista, taitaa olla karttavalikosta ja sieltä täppä pois nopeushälytysäänistä niin sitten ei pitäisi olla hiljaa eikä vaikuttaa muihin ääniin.
Nopeushälytysäänet pitäisi saada pois asetuksista, taitaa olla karttavalikosta ja sieltä täppä pois nopeushälytysäänistä niin sitten ei pitäisi olla hiljaa eikä vaikuttaa muihin ääniin.
Just noin kun Kurahousu kertoi, käyttö ja valikothan on 99% samat zumo 660 vs. navi IV.
Työkalut=>Asetukset=>läheisyyspisteet (löytyvät "alemmalta sivulta")=>liikennekamerat => ääni => voit valita kertahäly/jatkuva/kokonaan pois
Manuaalissa taitaa olla sivulla 32 (tai oliko sivulla 35)
Työkalut=>Asetukset=>läheisyyspisteet (löytyvät "alemmalta sivulta")=>liikennekamerat => ääni => voit valita kertahäly/jatkuva/kokonaan pois
Minä taas haluaisin ne hälyt BMW- naviini, kun käytän sitä myös autossa.
Täytyy jatkaa etsimistä em. valikoista.
Edit:
Eipä minulla ollut sellaista valikkoakaan siellä työkalut osiossa!
Pitäiskös nyt ladata uusi ohjelmapäivitys vai mikä neuvoksi?
Ohjelmaversiot:
BMW Motorrad 3.0
ja GPQS 2.90
DSP 2.90
Kartat päivitin viikko sitten.
Täytyy jatkaa etsimistä em. valikoista.
Edit:
Eipä minulla ollut sellaista valikkoakaan siellä työkalut osiossa!
Pitäiskös nyt ladata uusi ohjelmapäivitys vai mikä neuvoksi?
Ohjelmaversiot:
BMW Motorrad 3.0
ja GPQS 2.90
DSP 2.90
Kartat päivitin viikko sitten.
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
R100RT
R60/2
R35
Kysyin Garminilta noista BMW-navin liikennekamerailmoituksista.JTK kirjoitti:Just noin kun Kurahousu kertoi, käyttö ja valikothan on 99% samat zumo 660 vs. navi IV.
Vastaus oli hieman välttelevä, mutta niistä ilmeni, ettei BMW-navissa ole lainkaan kamerailmoituksia!
Lienee siis sama politiikka, kuin BMW:n autojen kiinteässä naveissakin.
R1150GS
R100RT
R60/2
R35
R100RT
R60/2
R35