K1200GT-03 rengastus + huollot

K-sarjan pyörät
harrilah2
Viestit: 9
Liittynyt: 29 Maalis 2006 12:55

K1200GT-03 rengastus + huollot

Viesti Kirjoittaja harrilah2 »

Tervehdys ! Viime kesän jäljiltä GT:n renkaat ovat kierrätettävässä kunnossa. Alla on alkuperäisasennetut Mezeler Z4:t. Uuusiin laittavat Z6, B- luokituksella. Kotimaassa ko. kumit on apteekkihinnoiteltuja, eikä edes talvikaudella saa mainittavia alennuksia. Onkos kellään kokemuksia Viro- hinnoista. Myös huoltohinnoittelu Virossa kiinnostaa, kolmenkympin huolto on esissä heti keväällä. T: Harri
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Renkaita Sksasta

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Osta tuolta

www.reifenversand.com

Siellä näytti joku Z4 eturengas sun pyörään maksavan 106.51 egee.
No en tiedä mitä se Suomessa maksaa.
Valikoimaa oli niin paljon, että en jaksanut selata.

Olen itse tilannut mun R1100GS:ssään joka vuosi pari rengassatsia sieltä, yhdet nappularenkaat Karoot ja sitten asfaltille Tourancet.
Homma toimii hyvin. Hinnat on halvat. Toimituskulut kotiinkannettuna noin 10.- egee per rengas.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
hessu
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Maalis 2006 21:32
Moottoripyörän malli: R1250RT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hessu »

Itselläni hyviä kokemuksia espanjalaisesta Rodamotosta www.rodamoto.es , näyttävät tarjoavan Metzelerin koko sarjaa Z6:sta hintaan 230. Tähän tulee tietty toimituskuluja jonkin verran lisää + rengastyöt, mutta silti setti alle laitettuna jää tuonne 300 kantturoille.

Toimitukset DHL:llä kotiovelle ja toimitusaikaa n viikko. Toimitusmaksu määräytyy tietty rengasmäärän mukaan, mutta muistaakseni maksoin 45 eeroo neljästä renkaasta syksyllä.

-hessu-
Mikk@
Viestit: 11
Liittynyt: 09 Huhti 2006 10:51

Viesti Kirjoittaja Mikk@ »

Tuolta löytyy ihan hyvät kimppahinnat, vielä ensiviikon kerkiää tila
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 49&t=60874
Avatar
imma
Viestit: 54
Liittynyt: 18 Helmi 2006 13:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: K1200GT-03 rengastus + huollot

Viesti Kirjoittaja imma »

harrilah2 kirjoitti:Tervehdys ! Viime kesän jäljiltä GT:n renkaat ovat kierrätettävässä kunnossa. Alla on alkuperäisasennetut Mezeler Z4:t. Uuusiin laittavat Z6, B- luokituksella. Kotimaassa ko. kumit on apteekkihinnoiteltuja, eikä edes talvikaudella saa mainittavia alennuksia. Onkos kellään kokemuksia Viro- hinnoista. Myös huoltohinnoittelu Virossa kiinnostaa, kolmenkympin huolto on esissä heti keväällä. T: Harri
Kokeile tuolta: http://www.reliatec.fi/v2/

Itse ostin viime talvena.
BMW K100 RS -91
Never drive faster than your guardian angel can fly
Vastaa Viestiin